Rozpocznij z AMAGE - obszar konstrukcyjny
Wykorzystywane funkcje i moduły
Więcej o modułach dowiesz się na naszej stronie internetowej:
Inne moduły, które mogą być przydatne
W zależności od wymagań i oczekiwań możliwe jest włączenie do systemu modułów typu: moduł controllingu, moduł obchodów lub moduł rejestracji obecności pracowników.
Więcej informacji znajdziecie na naszej stronie internetowej:
Rozpoczęcie pracy z systemem
Po zalogowaniu się i przejściu przez pierwsze krótkie wprowadzenia możesz zacząć korzystać z systemu. Zaraz po uruchomieniu system jest pusty i wymaga wypełnienia danymi i uruchomieniu poszczególnych procesów. Sugerujemy również zaproszenie nowych użytkowników. Możemy to zrobić bezpośrednio z aplikacji poprzez wysłanie zaproszenia na adres e-mail.
Więcej w sekcjach:
Następnie możemy zacząć uzupełniać dane w systemie. W przypadku obszaru konstrukcyjnego warto zacząć od zasobów. W systemie AMAGE zasoby to wszystkie elementy, które są wykorzystywane w procesie budowy. Może to być sprzęt, materiały, prefabrykaty, urządzenia, narzędzia itp.
Struktura zasobów w systemie
Zasoby w systemie AMAGE są zorganizowane w strukturze drzewiastej. Możemy za ich pomocą odzwierciedlić strukturę organizacyjną firmy, strukturę magazynów, strukturę budowy itp. W zależności od potrzeb możemy tworzyć dowolne struktury zasobów. Warto zacząć od zdefiniowania struktury zasobów, a następnie dodawać zasoby do poszczególnych gałęzi. Dane te możemy wprowadzić ręcznie lub wykorzystać różne metody importu danych. Możemy importować z plików XLS/CSV. Możemy też wczytać dane z formatów BIM - IFC/COBie.
Więcej w dokumentacji:
Samouczki:
Wykorzystanie modułów funkcjonalnych
W dalszej kolejności warto zaznajomić się z funkcjonalnościami modułów, które na bazie zasobów realizują konkretne funkcje. Mogą to być:
Jeśli potrzebujemy w systemie objąć procedurę zamówień, dostaw, faktur i controllingu możemy skorzystać z modułów:
Więcej w samouczkach m.in.:
Dalsze kroki
Jak już opanujemy wszystkie czynności operacyjne związane z modułami funkcjonalnymi, to możemy skorzystać z modułów wizualizacji danych i zaprezentować je za pomocą raportów, dashboardów lub integracji z zewnętrznymi systemami.
Więcej w dokumentacji:
Samouczki:
Jeszcze więcej ?
Sprawdź całą naszą dokumentację, która znajduje się w dokumentacji użytkownika oraz w Akademii AMAGE. Wszystko dostępne na naszej stronie internetowej https://help.amage.pl.
Jeszcze potrzebujesz więcej informacji i wsparcia? Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami. Możemy zorganizować szkolenie, dostosować system do Twoich potrzeb lub pomóc w rozwiązaniu problemów. Więcej na AMAGE na zamówienie.