Helpdesk utworzenie zgłoszenia
Wstęp
Dokument opisuje sposób komunikacji i zgłaszania uwag przez dowolnego użytkownika systemu AMAGE przez tzw. system zgłoszeń Helpdesk
. Każdy użytkownik systemu ma dostęp do mechanizmu, przez który może zgłosić uwagę/prośbę o wsparcie.
Zgłoszenia tworzone w tym interfejsie trafiają do systemu wsparcia AMAGE i zgodnie z obowiązującą polityką wsparcia i parametrami SLA jest obsługiwana. W pierwszej kolejności obsługiwane są zgłoszenia z systemów z dedykowaną linią wsparcia i określonymi parametrami wsparcia. |
Interfejs zgłoszeń problemów
Okno zgłaszania problemu jest dostępne w widoku głównym aplikacji i dostępne jest pod przyciskiem pomocy w menu systemowym (góry prawy róg aplikacji).

Po wybraniu akcji pojawia się menu pomocy. Z niego wybieramy akcję Zgłoś problem
.

Otwiera się dodatkowe okno zgłoszenia problemu. Prosimy wypełnić informacje ogólne oraz szczegółowe. Im dokładniej opisze się problem, tym łatwiej nam będzie go zdiagnozować i pomóc.

Dodatkowo do zgłoszenia zostają dołączone podstawowe dane identyfikacyjne osoby zgłaszającej tj. email/telefon kontaktowy. Jeśli nie zostały one wcześniej wprowadzone, to użytkownik ma możliwość wprowadzenia tych danych w edycji swojego profilu użytkownika dostępnego z menu narzędzi w menu systemowym. Ułatwi to kontakt ze zgłaszającym. |
Dodatkowo do systemu wsparcia są przesyłane podstawowe informacje dotyczące instancji - jej numer identyfikacyjny i adres pod którym jest dostępna.
Po zatwierdzeniu i zapisaniu okna po poprawnym wysłaniu zgłoszenia pojawia się komunikat informujący o poprawnym wysłaniu zgłoszenia. Prosimy czekać na kontakt !

Do zdalnego systemu nie są przesyłane żadne inne dane w trakcie tej transmisji oprócz w/w. |
Howto powstało na bazie wersji systemu 1.20.0.0 (01.2023) oraz przedstawia funkcje, które mogą nie być dostępne w Twoim systemie. Zapytaj AMAGE o udostępnienie tej funkcjonalności. |
Ze względu na ciągły rozwój systemu niektóre ekrany lub pliki konfiguracji mogą wyglądać nieznacznie inaczej, ale zachowają nadal pełną funkcjonalność tutaj opisaną. Nie wpływa to na zasadnicze funkcje opisywane w tym dokumencie. |