Helpdesk utworzenie zgłoszenia

Wstęp

Dokument opisuje sposób komunikacji i zgłaszania uwag przez dowolnego użytkownika systemu AMAGE przez tzw. system zgłoszeń Helpdesk. Każdy użytkownik systemu ma dostęp do mechanizmu, przez który może zgłosić uwagę/prośbę o wsparcie.

Zgłoszenia tworzone w tym interfejsie trafiają do systemu wsparcia AMAGE i zgodnie z obowiązującą polityką wsparcia i parametrami SLA jest obsługiwana. W pierwszej kolejności obsługiwane są zgłoszenia z systemów z dedykowaną linią wsparcia i określonymi parametrami wsparcia.

Interfejs zgłoszeń problemów

Okno zgłaszania problemu jest dostępne w widoku głównym aplikacji i dostępne jest pod przyciskiem pomocy w menu systemowym (góry prawy róg aplikacji).

common helpdesk create 17919

Po wybraniu akcji pojawia się menu pomocy. Z niego wybieramy akcję Zgłoś problem.

common helpdesk create 85fa8

Otwiera się dodatkowe okno zgłoszenia problemu. Prosimy wypełnić informacje ogólne oraz szczegółowe. Im dokładniej opisze się problem, tym łatwiej nam będzie go zdiagnozować i pomóc.

common helpdesk create c1399
Dodatkowo do zgłoszenia zostają dołączone podstawowe dane identyfikacyjne osoby zgłaszającej tj. email/telefon kontaktowy. Jeśli nie zostały one wcześniej wprowadzone, to użytkownik ma możliwość wprowadzenia tych danych w edycji swojego profilu użytkownika dostępnego z menu narzędzi w menu systemowym. Ułatwi to kontakt ze zgłaszającym.

Dodatkowo do systemu wsparcia są przesyłane podstawowe informacje dotyczące instancji - jej numer identyfikacyjny i adres pod którym jest dostępna.

Po zatwierdzeniu i zapisaniu okna po poprawnym wysłaniu zgłoszenia pojawia się komunikat informujący o poprawnym wysłaniu zgłoszenia. Prosimy czekać na kontakt !

common helpdesk create 90f27
Do zdalnego systemu nie są przesyłane żadne inne dane w trakcie tej transmisji oprócz w/w.
Howto powstało na bazie wersji systemu 1.20.0.0 (01.2023) oraz przedstawia funkcje, które mogą nie być dostępne w Twoim systemie. Zapytaj AMAGE o udostępnienie tej funkcjonalności.
Ze względu na ciągły rozwój systemu niektóre ekrany lub pliki konfiguracji mogą wyglądać nieznacznie inaczej, ale zachowają nadal pełną funkcjonalność tutaj opisaną. Nie wpływa to na zasadnicze funkcje opisywane w tym dokumencie.