Wstęp do przykładów
W tej sekcji znajdują się przykłady z obszaru utrzymania ruchu. Wszystkie opisy skupiają się na funkcjach wspierających zespoły utrzymania ruchu. Obsługujemy zarówno zespoły wewnętrzne tj. dla jednego klienta (samego siebie) ale również zespoły zewnętrzne, które realizują prace serwisowe i utrzymaniowe dla wielu zewnętrznych klientów.
Przykłady pokazują możliwości dla obydwu przypadków, konfiguracja systemu zależy od wybranego modelu wdrożenia oraz włączonych funkcji. Większość z nich może włączyć/wyłączyć administrator użytkownika. Część wymaga konfiguracji podczas wdrożenia. W razie wątpliwości prosimy zgłosić zapytanie przez system helpdesk. |
- Obchody techniczne
-
Dokument opisuje w formie przypadków użycia wykorzystanie modułu obchodów technicznych. Obchody pozwalają na rejestrację kluczowych informacji dotyczących weryfikacji działania instalacji technicznej. Za pomocą ścieżki obchodowej definiujemy czynności do wykonania w trakcie realizacji tych prac. Czynności te mogą obejmować odpowiedzi na pytania, realizację pomiarów oraz dodatkowych zadań np. wykonanie zdjęcia, odczyt taga RFID w miejscu kontrolnym. Wszystkie dane wykonywane są w sposób w pełni cyfrowy za pomocą urządzeń mobilnych.
- Obchody techniczne - wykorzystanie beacon’ów bluetooth
-
Dokument opisuje sposób wykorzystania beacon’ów bluetooth do automatyzacji wykonania obchodów technicznych poprzez automatyczną weryfikację położenia pracownika oraz automatyczną aktualizację listy obchodu ze względu na przemieszczanie się pracownika.
- Inspekcje urządzeń pomiarowych
-
Dokument pokazuje sposób definicji w systemie AMAGE nadzoru nad inspekcjami urządzeń pomiarowych. W przykładzie pokazano użycie modułów odpowiedzialnych za strukturę urządzeń oraz inspekcji do wykonania tych prac.
- Inspekcje zbiorcze
-
Dokument pokazuje sposób wykonania inspekcji zbiorczych, które grupują wiele zasobów w ramach wybranego drzewa lokalizacji. Inspekcje te mogą być zainicjowane i wykonane przez pracowników bezpośrednio z interfejsu mobilnego, a następnie uzupełnione o badane urządzenia. Dokument pokazuje, w jaki sposób można taką inspekcję przygotować i wykonać z minimalnym przygotowaniem.
- Inspekcje, prace kontrolne
-
Dokument opisuje w formie przykładów zarządzanie procesem kontroli okresowych w ramach danego przedsiębiorstwa. W zależności od wymagań park maszynowy oraz wyposażenie stałe wymaga okresowych przeglądów i prac kontrolnych. System ułatwia określenie harmonogramu wykonania takich czynności, pilnuje okresów wykonania i przypomina o terminach. Monitoruje również parametry urządzeń np. motogodziny i na ich podstawie generuje wykonania inspekcji. Szablony takich wykonań mogą zawierać szereg pytań, pomiarów i zadań do wykonania na poszczególnych urządzeniach. Wszystkie operacje wykonywane są w pełni cyfrowo na urządzeniach mobilnych czy to przez pracowników zakładu, czy przez zewnętrznych podwykonawców
- Organizacja uprawnień pracowników
-
Dokument opisuje przykład organizacji funkcjonalnej uprawnień i podziału odpowiedzialności w ramach systemu utrzymania ruchu (AMAGE Maintenance). Przyjęto jakiś ogólny podział zakresu funkcjonalnego oraz podział odpowiedzialności w zakładach o średniej wielkości, w których istnieje już podział na zakresy obowiązków
- Zarządzanie i wprowadzanie zdarzeń serwisowych
-
Dokument zawiera skrócony poradnik użytkownika aplikacji AMAGE Web w zakresie zdarzeń serwisowych. Dokument skupia się jedynie na aplikacji dostępnej przez przeglądarkę WWW i obejmuje proces konfiguracji obiegu informacji dotyczących zdarzeń serwisowych ale również dalszą eksploatację i zgłaszanie usterek w trakcie działania systemu.
- Zarządzanie zdarzeniami serwisowymi dla zewnętrznych klientów
-
Dokument opisuje zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi w kontekście wielu zewnętrznych klientów. Ten przypadek dotyczy przedsiębiorstwa, które używając tego rozwiązania realizuje prace naprawcze/serwisowe dla zewnętrznych klientów (wielu). Za pomocą konfiguracji system pozwala na włączenie dodatkowych mechanizmów i funkcji takich jak rozszerzone dane zgłoszeń serwisowych, protokoły serwisowe i funkcje usprawniające dostęp do tych danych przez Portal Klienta.
- Zarządzanie i nadzór nad procedurami LOTO
-
Dokument opisuje mechanizm zarządzania i nadzoru nad procedurami LOTO (Lockout/Tagout) w systemie AMAGE oraz integrację ich z pozostałymi elementami rozwiązań z zakresu bezpiecznej pracy (pozwolenia na pracę) oraz systemu utrzymania ruchu. Moduł LOTO dostępny jest w sekcji głównej systemu
Bezpieczeństwo
.