Wersje 1.27.x
Zmiany i nowości
Wersja 1.27.0.0
Dashboard - kontrolki do wizualizacji postępu nadzoru
Moduł uniwersalnych dashboardów otrzymał nowe typy danych/kafelków z modułu nadzoru. Teraz możesz wyświetlać dane z modułu nadzoru w formie kafelków na swoim panelu. Wszystkie kafelki są dostępne w konfiguracji dashboardu. Wszystkie elementy pozwalają na dostęp do danych z modułów nadzoru i stworzyć widok tożsamy z aktualnymi statycznymi dashboardami.
Dostępne kafelki:
-
Podsumowanie liczb nadzoru - główne statystyki nadzoru
-
Statystyki liczbowe poszczególnych szablonów nadzoru - ilości zdarzeń w poszczególnych stanach nadzoru
-
Panel wykresu kołowego - statystyka wybranego szablonu nadzoru
-
Panel listy ostatnich rejestracji nadzoru - lista ostatnich zdarzeń nadzoru
Wszystkie kafelki są dodatkowo konfigurowalne z opcjami dla każdej instancji danego kafelka z osobna.
Dostępność: Wizualizacje |
Zdarzenia - Zapisy w tabeli zdarzeń Event - dla kluczowych obiektów
Wszystkie kluczowe obiekty danych otrzymały możliwość zapisu danych do tabeli zdarzeń. Dane zapisywane są podczas tworzenia nowego rekordu, aktualizacji oraz usuwania rekordu. Struktura danych zapisuje przy aktualizacji rekordu wartości przed i po zmianie. W przypadku usuwania rekordu zapisywane są wszystkie dane rekordu. Wszystkie zdarzenia zapisywane są w tabeli zdarzeń Event. Użytkownik na podstawie tych zapisów może tworzyć dodatkowe reguły automatyzacji procesów.
Dostępność: Automatyzacja |
Faktury - widok podzielony na opcje - wszystkie, kosztowe, przychodowe
W widoku faktur dodano możliwość podziału faktur na opcje: wszystkie, kosztowe, przychodowe bezpośrednio z głównego widoku listy faktur. Ułatwia to szybkie filtrowanie faktur w zależności od ich typu.
Dostępność: Finanse |
Formatki edycji - jeśli formularz z błędami walidacji pokazać komunikat o konieczności poprawy
W przypadku, gdy w trakcie zapisu danych formularza wystąpią błędy sprawdzenia poprawności, to oprócz oznaczenia poszczególnych komórek błędem, wyświetlamy komunikat o konieczności poprawy danych. Komunikat ten jest widoczny w dolnej części okna. Pozwala to na zauważenie problemów ze sprawdzeniem nawet rozbudowanych formularzy.
Dostępność: Wszędzie |
Integracje - ignorowanie dokumentu - dodać możliwość wprowadzenia komentarza z opisem powodu
W momencie ignorowania dokumentu integracji użytkownik ma możliwość wprowadzenia dodatkowego komentarza. Pozwala to na przechowywanie informacji historycznych, które mogą być przydatne w przyszłości.
Dostępność: Integracje |
Schedulery - Graficzny edytor schedulerów w poszczególnych obszarach
Wszystkie moduły zostały rozbudowane o własny, personalizowany widok definicji zdarzeń i automatyzacji zachowania modułu. Dotychczas te funkcje dostępne były globalnie w sekcji konfiguracji. Obecnie każdy moduł posiada przycisk, który otwiera okno konfiguracji elementów automatyzacji procesu. Dla każdego modułu w tym interfejsie dostępne są funkcje, zdarzenia i automaty dedykowane dla danego modułu funkcjonalnego.
Dostępność: Automatyzacja |
GUI - dodać opisy do przycisków (tooltipy)
Uzupełniono wszystkie moduły graficzne o opisy przycisków (tooltipy). Każdy ekran, formularz i sekcja, która posiada przyciski została opisana i przyciski oprócz swoich stałych opisów, posiadają dodatkowe opisy, które wyświetlają się po najechaniu na przycisk myszką. Ułatwia to szybką ocenę akcji przycisku i jego zachowania
Dostępność: Wszędzie |
Edytory - możliwość skasowania powiązania w elementach wybieralnych
Wszystkie edytory, które mają możliwość wyboru elementów z listy, posiadają teraz dodatkową opcję, która pozwala na skasowanie powiązania z elementem wybieralnym. Ułatwia to ewentualne skasowanie powiązania lub usunięcie danego typu zapisu w trakcie edycji formularza.
Dostępność: Wszędzie |
Integracje - podgląd wiadomości - automatyczne rozpoznawanie formatu CSV - czy separator przecinek, srednik
W widoku integrowanych wiadomości dodano możliwość automatycznego rozpoznania sposobu kodowania plików CSV. Automatycznie w zależności od typu separatora (przecinek, średnik) interfejs się dostosuje i wyświetli dane w odpowiedni sposób.
Dostępność: Integracje |
Przeniesienie logowania danych z tabeli aggregator_messages do logów lokalnych
Dane informacji o transmisji pomiędzy agregatorami danych a głównym systemem zostały przeniesione z tabeli w bazie danych do dedykowanego mechanizmu logującego. Dostępne są od teraz w sekcji konfiguracji w przeglądarce logów. Tabele z bazy danych zostaną usunięte, aby zwiększyć wydajność systemu.
Dostępność: Integracje |
Schedulery - logowanie wszystkich operacji do centralnego logu
Wszystkie automaty (schedulery) zostały rozbudowane i wszystkie logują swoje operacja do centralnego logu automatyzacji. Pozwala to na diagnostykę działania automatów oraz podgląd na żywo operacji wykonywanych przez automaty w tle.
Dostępność: Automatyzacja |
Autoryzacja - Zaproszenie użytkowników - uprawnienie do wykonania tylko dla adminów (lokalnych)
Funkcja zaproszenia zewnętrznych użytkowników poprzez email została ograniczona tylko dla użytkowników, którzy posiadają flagę lokalnego administratora. Pozwala to na wysyłanie zaproszeń i automatyczne utworzenie użytkowników w systemie tylko dla osób z odpowiednimi uprawnieniami.
Dostępność: Autoryzacja |
Zdarzenia - Reguły Zdarzeń - lista obiektów do realizacji zdarzenia zależna od aktywnych modułów
Widok i edytor reguł zdarzeń w module automatyzacji od teraz prezentuje listę obiektów do realizacji zdarzenia zależną od aktywnych modułów. W przypadku, gdy moduł jest nieaktywny lub użytkownik nie ma do niego uprawnień, lista zdarzeń dla obiektu nie jest prezentowana na liście.
Dostępność: Automatyzacja |
Konfiguracja - Schedulery - uzupełnienie interfejsu użytkownika i poprawki wyglądu
Rozbudowano i zmodyfikowano wygląd automatyzacji w AMAGE. Dodano dodatkowy interfejs łączący reguły zdarzeń i automaty działające według harmonogramu w jednym interfejsie. Rozbudowano i przebudowano formularze, ułatwiając tworzenie i edycję zapisów.
Dostępność: Automatyzacja |
Eksport XLS - eksport pełnych danych z widoków bez ucinania tekstów
Zmodyfikowano wszystkie widoki tabel z kolumnami, które przechowują duże ilości tekstu. Dane nie są już ucinane do określonej długości, dodatkowo pełny tekst danej kolumny znajduje się w tooltipie dostępnym po najechaniu na daną kolumnę. Pozwala to na wykorzystanie istniejącego eksportu danych do formatu arkusza MS Excel bez utraty danych.
Dostępność: Wszędzie |
Zdarzenia - Serializacja obiektów JSON - do Dostawy dodać serializację danych pakietów transportowych
Zmodyfikowano i rozbudowano mechanizm zapisu tabeli zdarzeń dla modułu Dostaw. Wprowadzono możliwość zapisu danych pakietów transportowych w formacie JSON.
Dostępność: Dostawy |
Autoryzacja - zaproszenie dla użytkowników korporacyjnych - bez linku do resetowania hasła
W przypadku, gdy system posiada skonfigurowany mechanizm autoryzacji korporacyjnej (Azure AD/Entra ID, LDAP) system pozwala na wygenerowanie zaproszeń dla użytkowników korporacyjnych. W zaproszeniu przesłane zostaną podstawowe informacje dotyczące mechanizmu logowania oraz adresów system. Pominięte zostanie w tym momencie przesłanie linku do resetowania hasła, które dla użytkowników korporacyjnych nie występuje.
Dostępność: Autoryzacja |
Serwis - własne kolory dla stanów zdarzeń, typów zdarzeń + kod typu zdarzenia
Moduł serwisowy został rozbudowany o graficzną prezentację zdarzeń serwisowych. Od teraz w słowniku definicji stanów zdarzeń serwisowych oraz typów zdarzeń serwisowych można zdefiniować własne kolory. Kolory te będą wyświetlane w liście zdarzeń oraz w szczegółach poszczególnego zdarzenia. Dodatkowo w definicji typu zdarzenia serwisowego można zdefiniować kod typu zdarzenia, który będzie wyświetlany jako dodatkowa informacja szczegółowa dotycząca zdarzeń.
Dostępność: Serwis |
Harmonogramy - automat - przypomnienie o braku wypełnienia harmonogramu
Dodano mechanizm automatyzacji - harmonogram działający w tle, który sprawdza poprawność wypełnienia przez zarządzających pracowników harmonogramu dla pracowników w ich zespołach/rolach. W przypadku, gdy harmonogram nie jest wypełniony w określonym procencie postępu, z całości liczby godzin pracujących w miesiącu, możemy wygenerować email i przesłać do osób zarządzających z przypomnieniem o braku wypełnienia harmonogramu.
Dostępność: Automatyzacja NOTE: Dostępność: Pracownicy |
Router - obsługa błędnej autoryzacji z Catenda Hub
Rozbudowano obsługę autoryzacji z Catenda Hub. W przypadku błędnej autoryzacji aplikacja wyświetli odpowiedni komunikat i zablokuje możliwość dalszego korzystania z funkcji związanych z Catenda Hub. Błędna autoryzacja może wystąpić ze względu na zmianę hasła w Catenda Hub lub wygaśnięcie tokena autoryzacyjnego dla aplikacji AMAGE zdefiniowanej w Catenda Hub.
Dostępność: Integracje |
Uporządkowanie informacji w tabelach danych
Zmodyfikowano szereg tabel danych i uproszczono ich strukturę. Pozbyto się niepotrzebnych tabel. Szczegóły znajdują się w dokumentacji schematu bazy danych udostępnianego dla korporacyjnych użytkowników.
Dostępność: Rdzeń |
Zasób, Typ elementu - edycja GlobalId/IFC-TAG
Umożliwiono edycję parametrów GlobalId oraz IFC-TAG dla zasobów i typów elementów. W zakładce Identyfikatory
pojawia się możliwość dodania/edycji ręcznej w/w parametrów dla każdego obiektu. Ułatwia to ręczną korektę danych oraz dodanie nowych zasobów, które nie powstały poprzez import z pliku IFC lub COBie. Funkcja dostępna jedynie, gdy włączone są modułu wizualizacji IFC lub integracji z systemami BIM/CDE.
Dostępność: Integracje |
Polecenia na prace niebezpieczne - dodatkowe raporty i checklisty
W poleceniach na prace niebezpieczne dodano dodatkowe raporty i listy kontrolne, które można wydrukować bezpośrednio z widoku polecenia na pracę. Elementy zawierają informacje o wykonaniu poszczególnych poleceń na pracę i ułatwiają realizację poleceń przez pracowników.
Dostępność: Bezpieczeństwo |
Zdarzenia serwisowe - szczegółowe informacje (timestamp) o akcjach w ramach zdarzenia - utworzenie, edycja
Zdarzenia serwisowe rozbudowano o bardziej szczegółowe pokazywanie terminów wystąpienia/aktualizacji zdarzeń serwisowych. Ułatwia to zarządzanie zdarzeniami serwisowymi, a także pozwala na lepsze monitorowanie ich przebiegu.
Dostępność: Serwis |
Zdarzenia - usunięcie tabeli historia - zastępowana przez tabelę Events
Uporządkowano moduły związane z automatyzacją. Całą historię zmian elementów i ich parametry przechowuje od teraz tabela zdarzeń. Tabela zapisów historycznych została usunięta.
Dostępność: Automatyzacja |
Schedulery - weryfikator poprawności ilości stanu aktualnego na magazynie i ilości wynikającej z dokumentów
Dodano automat (scheduler), który może automatycznie weryfikować spójność danych magazynu z ilościami deklarowanymi w dokumentach magazynowych. Automat w przypadku wykryciu niezgodności automatycznie przesyła informacje o nieprawidłowościach do odpowiednich osób za pomocą poczty email. Ułatwia to ewentualną diagnostykę i wykrycie przyczyn niezgodności.
Dostępność: Automatyzacja NOTE: Dostępność: Magazyny |
Magazyn - historia dokumentów - dodać podsumowanie ilości dla zaznaczonych i wszystkich elementów. Filtr typu dokumentów.
W widoku historii dokumentów magazynowych dla poszczególnych elementów na magazynie dodano dodatkowe informacje, które ułatwiają analizę danych. W widoku dostępnych dokumentów dodano możliwość filtrowania dokumentów po typie. Dodano również możliwość podsumowania ilości dla zaznaczonych i wszystkich elementów i wizualizacji wartości i ilości materiału w zaznaczonych dokumentach.
Dostępność: Magazyny |
Integracje - obsługa email z rozbudowanym filtrem akceptacji (warunki akceptacji maila z kolejki)
Mechanizm integracji poczty email do systemu AMAGE został rozbudowany o dodatkowe filtry i sposoby filtrowania wiadomości na serwerze pocztowym. Pozwala to jeszcze dokładniej ustawić filtr i pobierać wiadomości tylko te, które naprawdę są dla nas istotne. Dla przypomnienia system AMAGE pozwala na pobranie informacji z serwera pocztowego (treść emaila, załączniki) i zachować je jako wiadomość integracji wewnątrz systemu. Umożliwia to dostęp do wszystkich informacji dotyczących danego tematu w jednym miejscu.
Dostępność: Integracje |
Polecenia na pracę - dostęp do konfiguracji licznika z widoku głównego modułu
W poleceniach na prace niebezpieczne zmodyfikowano dostęp do konfiguracji licznika z widoku głównego modułu. Teraz dostęp do konfiguracji licznika jest możliwy tylko z poziomu widoku aplikacji i nie ma potrzeby przechodzić do obszaru konfiguracji systemu. Ułatwia to pierwszą konfigurację i ułatwia dostęp do konfiguracji licznika.
Dostępność: Bezpieczeństwo |
Polecenia na pracę - dashboard aktywnych poleceń + modyfikacje wyglądu
Do modułu poleceń na pracę dodano dashboard aktywnych poleceń, pozwalający na wizualne przedstawienie stanu aktywnych poleceń na pracę niebezpieczną, szybki dostęp do danych kontaktowych oraz podstawowe operacje na każdym poleceniu.
Dostępność: Bezpieczeństwo |
Raporty - raporty definiowalne pojedynczych obiektów - zasób, typ elementu, nadzór, inspekcja
Dodano specjalny typ raportów. Raporty "pojedyncze" pozwalające na wygenerowanie szczegółowych raportów o dowolnym wyglądzie, które zawierają dane jednego obiektu - zasobu, inspekcji lub nadzorowanego elementu. Mechanizm pozwala na dowolne określenie parametrów z puli dostępnych oraz konfigurację podstawowego wyglądu. Następnie taki raport można wykorzystać przy generacji automatycznej raportów lub wydrukować go ręcznie. Raporty pojedyncze są dostępne w menu "Raporty" w zakładce "Pojedyncze".
Dostępność: Raporty |
Importer - załączniki - załączniki do historii nadzoru, kategoria załącznika
Importer załączników został rozbudowany o dodatkowe pole dotyczące kategorii/typu importowanego załącznika oraz dodano możliwość importu załączników do historii nadzoru.
Dostępność: Integracje |
Nadzór - definiowalna reguła aktualizacji postępu nadzoru przy rejestracji nowego, dowolnego stanu
Dodano nową regułę automatyzacji nadzoru. Reguła pozwala na aktualizację postępu danego zasobu w momencie rejestracji nadzoru przez inne zależne (np. podrzędne) obiekty.
Dostępność: Nadzór |
REST - możliwość pobrania załączników
Rozbudowano interfejs REST API systemu AMAGE. Dodano możliwość pobierania załączników z zasobów systemu. W celu pobrania załącznika należy wykonać zapytanie z odpowiednim poziomem autoryzacji z wykorzystaniem kluczy API. Przykładowe zapytania i kody przykładów znajdują się w dokumentacji Case-Study oraz w dokumentacji REST API.
Dostępność: Integracje |
Parametry produkcyjne - zablokowanie kolumny miesiąc w widoku wszystkich parametrów
Widok zbiorczy parametrów produkcyjnych zmodyfikowano poprzez zablokowanie kolumny miesiąca w widoku wszystkich parametrów. Kolumna miesiąca jest teraz zablokowana i nie przesuwa się wraz z przesuwaniem widoku w prawo.
Dostępność: Produkcja |
Integracje - dzierżawy - ULMA - dokumenty O/APZ z poprawną obsługą automatycznej integracji
Zmodyfikowano mechanizm integracji z systemem dzierżawy ULMA w zakresie obsługi dokumentów O/APZ. Wprowadzono poprawki w obsłudze automatycznej integracji z systemem dzierżawy ULMA, w tym w zakresie obsługi dokumentów O/APZ.
Dostępność: Integracje |
Zdarzenia - modyfikacje wyglądu szczegółów zmian rekordów
Zmodyfikowano wygląd szczegółów zmian rekordów. Teraz w jednym miejscu można zobaczyć wszystkie informacje o zmianie rekordu oraz szczegółowe informacje o stanie zdarzenia, wykonanych operacjach oraz stanie rekordów przed/po zmianach przez użytkownika.
Dostępność: Automatyzacja |
Obowiązki prawne - automat - powiadamianie o nowych ustawach z API sejm.gov.pl
Do modułu obowiązków prawnych dodano automatyczne powiadamianie o nowych ustawach z API sejm.gov.pl. W ustawieniach modułu można zdefiniować kryteria, które będą wykorzystywane do wyszukiwania nowych ustaw. W przypadku znalezienia nowej ustawy zostanie ona przesłana do wybranych użytkowników emailem.
Dostępność: Legislacja |
Harmonogramy - przydziel pracownika do roli dla wszystkich harmonogramów
Zmodyfikowano mechanizm zmiany/przydzielenia pracownika do roli. System w przypadku zmiany roli dla pracownika automatycznie koryguje jego przypisanie we wszystkich następnych miesiącach obowiązywania harmonogramu.
Dostępność: Pracownicy |
Harmonogramy - automat - generator nowego harmonogramu dla miesięcy
W sekcji automatyzacji dla harmonogramów pracowników dodano mechanizm, który automatycznie wygeneruje i przypisze pracowników do harmonogramu na wybrany miesiąc. Pozwala to na szybkie i automatyczne generowanie harmonogramów dla pracowników przez system.
Dostępność: Automatyzacja NOTE: Dostępność: Harmonogramy |
Importery - import IFC2X3 - wykorzystanie dodatkowych parametrów jako właściwości głównych obiektów struktury
Zmodyfikowano importer IFC2X3 tak, aby dodatkowe parametry obiektów struktury były wykorzystywane jako właściwości główne obiektów struktury. Często w ramach parametrów IFC przechowywane są docelowe informacje o typie/producencie danego zasobu lub innych informacjach, które mogą być przydatne w procesie zarządzania obiektami struktury. Mechanizm importera pozwala na zamapowanie parametru IFC na właściwość obiektu struktury. Podczas importu dane te są wykorzystywane zamiast głównych informacji w strukturze IFC (początkowych).
Dostępność: Integracje |
Integracje - importer zdarzeń serwisowych
Dodano importer zdarzeń serwisowych. Importer pozwala na import zdarzeń serwisowych oraz pełnej historii komentarzy do danego zdarzenia. Ułatwia to migrację danych z innych systemów CMMS do AMAGE i pełny transfer danych. Importer pozwala na import zdarzeń serwisowych z pliku CSV/XLSX.
Dostępność: Integracje |
Integracje - REST API - udostępnienie danych raportów w formacie JSON
Rozbudowano interfejs REST API umożliwiający pobranie danych w formacie JSON dla wybranego raportu. Wszystkie parametry są przesyłane w formacie JSON. Pozwala to na integrację danych we własnych rozwiązaniach analitycznych typu Business Intelligence (BI) lub w aplikacjach mobilnych. Dodatkowo ułatwia to znacznie projektowanie wyglądu raportu na podstawie przesyłanych danych z wykorzystaniem Jasper Report Studio. Szczegółowy przykład opisany jest w przypadkach użycia.
Dostępność: Integracje |
Integracje - Klucze API - możliwość autoryzacji za pomocą kluczy przekazanych jako parametry URL
Rozbudowano mechanizm integracji i autoryzacji zapytań REST z wykorzystaniem kluczy API zdefiniowanyc w aplikacji. W przypadku zapytań dotyczących raportów i danych związanych z użytkownikami możliwe jest przekazanie klucza API jako parametru URL. Ułatwia to definicję połączenia w środowiskach BI.
Dostępność: Integracje |
Integracje - REST API - udostępnienie danych raportów w formacie PDF, XLSX
Interfejs REST API umożliwia pobieranie danych raportów w formacie PDF, XLSX. Dodatkowy interfejs pozwala na pobranie danych zarówno podstawowego raportu, jak i zakładki raportu. Wszystkie dane przesyłane są po autoryzacji zapytania z wykorzystaniem kluczy API.
Dostępność: Integracje |
PVD - IEC-62056 - pokazuj surowe dane odebrane z licznika w logu
Moduł komunikacji z licznikami energii elektrycznej agregatora danych został rozbudowany o dodatkową opcję, która pozwala na zapisanie w logu wszystkich surowych danych odebranych z licznika energii elektrycznej. Ułatwia to wstępną diagnostykę i zdefiniowanie mapowania parametrów i przesłania ich do systemu AMAGE.
Dostępność: PVD NOTE: Dostępność: Integracje |
Autoryzacja - możliwość autoryzacji przez wiele instancji serwera autoryzacji Auth dla różnych domen
Rozbudowano mechanizm autoryzacji systemów zewnętrznych typu Azure Entra ID. Teraz możliwe jest autoryzowanie wielu instancji serwera autoryzacji Auth dla różnych domen. Pozwala to na autoryzację użytkowników z różnych domen w jednej instancji i odpowiednie przekierowanie ich do odpowiednich instancji serwera autoryzacji Auth, a następnie do odpowiednich systemów zewnętrznych.
Dostępność: Autoryzacja |
Schedulery - dekoder formatu CRON do formatu opisowego
W graficznym edytorze reguł automatów (schedulera) dodano dekoder formatu CRON do formatu opisowego. Dekoder pozwala na przekształcenie reguł automatów zapisanych w formacie CRON na format opisowy. W ten sposób użytkownik może zobaczyć, jakie reguły automatów są zdefiniowane w formacie CRON i ułatwia to użytkownikowi poprawną definicję automatu.
Dostępność: Automatyzacja |
Nadzór - widok analityczny - opcja "zliczaj tylko unikalne wpisy"
W widoku nadzoru dodano dodatkową możliwość zliczania tylko unikalnych wpisów. Opcja ta jest dostępna w filtrze widoków analitycznych nadzoru. Po zaznaczeniu tej opcji system zlicza tylko unikalne wpisy, czyli takie, które nie powtarzają się w danym stanie. W przypadku, gdy opcja ta nie jest zaznaczona, system zlicza wszystkie wpisy, niezależnie od tego, czy są unikalne, czy nie.
Dostępność: Nadzór |
Uniwersalny silnik do dashboardów
Udostępniono rozbudowany i elastyczny projektant dashboardów. Projektant dostępny jest w menu "Analityka" i pozwala na definicję dowolnej liczby dashboardów. Użytkownik ma możliwość projektowania wyglądu, grupowania dashboardu w grupy i umieszczania ich w dowolnym miejscu w menu głównym systemu. Pozwala to na łączenie informacji z różnych modułów i wizualną prezentację danych bez konieczności korzystania z zewnętrznych narzędzi oraz stałych dashboardów dotychczas dostępnych w aplikacji.
Dostępność: Wizualizacje |
Raporty - podgląd generowanego raportu w aplikacji + projektant
Moduł raportów został znacznie rozbudowany. Dodano wewnętrzny projektant/podgląd raportów oraz generację danych. Pozwala to na tworzenie dowolnych raportów w aplikacji, które mogą być wydrukowane lub wyeksportowane do plików PDF, XLS lub JSON. Raporty mogą być generowane z dowolnych danych w aplikacji, a także z dowolnych danych zewnętrznych, np. z innych systemów.
Dostępność: Wizualizacje |
Moduł Rejestru Obowiązków Prawnych
Udostępniono moduł Legislacja, w którym znalazły się aktualne rejestry systemu ISO oraz całkiem nowa sekcja dotycząca rejestracji obowiązków prawnych. Za pomocą łatwego interfejsu graficznego użytkownik ma możliwość zbudowania rejestru wymagań i obowiązków prawnych z pełną analizą i wyjaśnieniem poszczególnych punktów ustaw i rozporządzeń. System ułatwia zarządzanie informacją, podgląd dokumentów. System integruje się również z zewnętrznymi systemami legislacji takimi jak system udostępniany przez Sejm RP. Za jego pomocą mamy możliwość monitorowania Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego w celu wyszukania obowiązków prawnych z odpowiednimi kategoriami i wzorcami wyszukiwania.
Dostępność: Legislacja |