2022 grudzień

2022-12-30 - zmieniony interfejs głównej aplikacji - pomoc kontekstowa i inne

Zmieniono wygląd głównego interfejsu aplikacji. W menu systemowym (górny prawy róg) zmniejszono liczbę przycisków i uporządkowano wygląd:

  • przycisk przejścia do wersji mobilnej przeniesiony został do menu ustawień (ikonka trybika)

20221230 news 94357
  • główne menu systemowe domyślnie zawiera tylko przyciski: przejście do głównego okna, powiadomienia, pomoc oraz ustawienia

  • po naciśnięciu przycisku pomocy pojawia się menu kontekstowe (w tym samym miejscu co przyciski systemowe). Za pomocą tego menu można wyświetlić pomoc kontekstową (NOWE), pokazać widok akademii (NOWE), pokazać ogólną pomoc aplikacji oraz otworzyć okno tworzenia zgłoszenia problemu (NOWE)

20221230 news b0325
  • okno zgłoszenia problemu zastępuje domyślne kontrolki dostępne wcześniej w systemie. Jest dostosowane do wybranego języka oraz umożliwia przesłanie do naszego systemu HelpDesk dodatkowych informacji dotyczących instancji/problemów.

20221230 news 17a4a
  • menu ustawień pojawia się w miejscu menu systemowego i do niego przeniesiono przycisk przejścia do wersji mobilnej oraz usunięto niepotrzebne przyciski

20221230 news e7431
  • jeśli pojawią się nowe funkcje w aplikacji lub nowe wiadomości do menu zostanie dodana dodatkowa ikona z informacją o ilości wiadomości:

20221230 news dd8b0

a menu pomocy zostanie rozbudowane o możliwość wyświetlenia tych informacji (przeniesiono z okna pomocy)

20221230 news 5a874
  • Okno pomocy zostało również przebudowane i zawiera widok do nowego portalu Pomocy (więcej w osobnej wiadomości)

20221230 news 108e7

2022-12-27 - case-study dla modułu LOTO

  • Jak zrobić - Zarządzanie i nadzór nad procedurami LOTO - Dokument opisuje mechanizm zarządzania i nadzoru nad procedurami LOTO (Lockout/Tagout) w systemie AMAGE oraz integrację ich z pozostałymi elementami rozwiązań z zakresu bezpiecznej pracy (pozwolenia na pracę) oraz systemu utrzymania ruchu.

2022-12-09 - uzupełnienie dokumentacji typu case-study