Wersje 1.26.x
Zmiany i nowości
Wersja 1.26.1.0
Zapisy dla tabeli zdarzeń Event - wiadomości integracji
Zdarzenia dla tabel integracji pojawiają się w zakładce "Event" w panelu administracyjnym. W tej zakładce można zobaczyć wszystkie zdarzenia, które miały miejsce w tabelach integracji. Zdarzenia są zapisywane w bazie danych i można je przeglądać w panelu administracyjnym.
Dostępność: Integracje |
Dzierżawy - widok szczegółów w zleceniu - informacja o kosztach faktur z podziałem na typ (transport, projekt itp.)
W zleceniu widoczne są szczegóły dotyczące dzierżawionych materiałów. W zakładce "Koszty" widoczne są koszty faktur z podziałem na typ (transport, projekt itp.) co ułatwia weryfikację kosztów związanych ze zleceniem.
Dostępność: Finanse |
Magazyny - dokument magazynowy - możliwość dodania komentarza do zapisu w historii i nowego zapisu historii typu 'komentarz'
Do dokumentu magazynowego dodano możliwość dodania komentarza do zapisu w historii oraz nowego zapisu historii typu 'komentarz'. Komentarz można dodać zarówno przy dodawaniu nowego zapisu, jak i przy edycji istniejącego zapisu. Komentarz jest widoczny w historii dokumentu magazynowego.
Dostępność: Magazyny |
Dzierżawy - zmiana sposobu prezentacji wartości dzierżawy - statyczne z danych w bazie, obsługa w importerze
W widoku podsumowania dzierżawy umieszczono dodatkową informację o danych kosztach dzierżawy wynikających z danych importowanych. Uzupełniają one dane wyliczane na podstawie informacji dynamicznych takich jak czas rotacji i dni rotacji oraz wartości dzierżawy rzeczywistej. Pozwala to na dostęp do analizy kosztów dzierżawy w zależności od sposobu prezentacji danych.
Dostępność: Dzierżawy |
Magazyn - bilansowanie elementów - dodanie informacji do tworzonych dokumentów MM, że wynikają z bilansowania
W przypadku, gdy w magazynie bilansujemy elementy, to w dokumentach MM, które są tworzone na podstawie bilansowania, dodano informację, że wynikają z bilansowania. Informacja pojawia się w historii zmian dokumentu, w zakładce "Historia".
Dostępność: Magazyny |
Importery - wybór plików z archiwum załączników
W importerach można wybrać pliki z archiwum załączników. W tym celu należy kliknąć przycisk "Wybierz pliki z archiwum załączników" i wskazać odpowiedni plik. Pozwala to posiadać dane importowe już wgrane w systemie, a następnie wybierać odpowiedni plik z archiwum załączników.
Dostępność: Integracje |
Pozwolenia na pracę - modyfikacje funkcji
Zmodyfikowano funkcje pozwoleń na pracę, dodając dodatkową logikę podczas tworzenia dokumentów. Teraz dokumenty nie mogą być utworzone, jeśli nie wprowadzono odpowiednich danych. Warunki te zmieniają się w zależności od wprowadzonych warunków np. czasu realizacji czynności.
Dostępność: Bezpieczeństwo |
Parametry produkcyjne - dodatkowy opis elementu
Dla parametrów produkcyjnych dodano możliwość wprowadzenia dodatkowego opisu elementu. Wprowadzony opis będzie widoczny w oknie parametrów produkcyjnych oraz w edytorze. Pozwala to przechowywać informacje o dodatkowych właściwościach elementu, które nie są związane z parametrami produkcyjnymi.
Dostępność: Produkcja |
Harmonogramy - raport PDF - sortowanie listy pracowników po zespole i roli
W widoku harmonogramu w formacie PDF dodano sortowanie i wyświetlanie listy pracowników, grupując po zespole i roli.
Dostępność: Pracownicy |
Raporty - modyfikacja domyślnego logo AMAGE Systems
Zmodyfikowano domyślny logotyp AMAGE Systems w raportach, tak aby proporcje obrazu były zgodne z wymaganiami standardu.
Dostępność: Raporty |
Harmonogramy - poprawki i usprawnienia
Wprowadzono dodatkowe poprawki i usprawnienia w module harmonogramów pracowników. Rozbudowano listę uprawnień, które pozwalają na definicję szczegółowych praw dostępu do każdej funkcji w module. Poprawiono zauważone błędy.
Dostępność: Pracownicy |
Harmonogramy - uprawnienia szczegółowe
Rozbudowano harmonogramy pracowników o szczegółowe uprawnienia.
Dostępność: Pracownicy |
Integracje - PERI - obsługa formatu danych z identyfikacją kont w elementach \+ kompatybilność ze starym formatem
Zmodyfikowano obsługę formatu danych z identyfikacją kont w elementach PERI. Dodano kompatybilność ze starym formatem tak, aby bez względu na to, w jakim formacie są zapisane dane, program mógł je odczytać i przetworzyć jako dokumenty dostawy/zwrotu.
Dostępność: Dzierżawy |
Wersja 1.26.0.0
Pokaż porównanie pobrania/zużycia materiałów na pracownika na podstawie rejestru zleceń pracy
W widoku planów materiałowych dla zlecenia pracy można porównać pobranie i zużycie materiałów na pracownika. W liście pojawiają się informacje o zaplanowanych materiałach, o elementach pobranych z magazynu na dane zlecenie oraz o zużyciu materiałów na pracownika. Wartości te można porównać z wartościami zarejestrowanymi w rejestrze zleceń pracy, które wykonywane są podczas pracy mobilnej.
Dostępność: Magazyn |
Zasoby - możliwość dodania elementów do istniejącego zamówienia, zamiast tworzyć nowe zamówienie
W widoku zasobów oprócz akcji, która pozwala na utworzenie nowego zamówienia na podstawie wybranych zasobów, dodano możliwość dodania zasobów do istniejącego zamówienia. Wybiera się już istniejące zamówienie, wskazuje parametr, który określa ilość zamawianego materiału i elementy zostają dodane do zamówienia.
Dostępność: Dostawy |
Moduł pozwoleń na prace niebezpieczne
Dodatkowy moduł na prace niebezpieczne pozwala na zdefiniowanie prac, które są niebezpieczne i wymagają dodatkowych procedur nadzorowania. Wszystko realizowane za pomocą formularzy i danych zgodnych z wytycznymi prawnymi i normami bezpieczeństwa.
Dostępność: Bezpieczeństwo |
Portal dostawcy - dostęp do warunków zamówień bezpośrednio w aplikacji
W widoku portalu dostawcy dodano dodatkową zakładkę, pozwalającą na wyświetlenie w formie tekstu aktualnego (dołączonego do zamówienia) formularza warunków zamówienia.
Dostępność: Portale |
Libs - dodanie biblioteki do wyświetlania dat w formacie LocalDate/Time
Rozbudowano wyświetlanie tabel i list w systemie, tak aby była możliwość wyświetlania wielu rodzajów formatu daty i czasu. Dane te przedstawiane są w formacie odpowiednim dla danej lokalizacji.
Dostępność: Wszędzie |
Zaproszenie użytkowników - wskazanie, które uprawnienia powinien posiadać użytkownik (profile)
W przypadku, gdy zaproszenie dla zewnętrznych użytkowników tworzy osoba z uprawnieniami administratora systemu, to w formularzu zaproszenia można wskazać, które uprawnienia powinien posiadać użytkownik. W przypadku, gdy zaproszenie tworzy osoba z uprawnieniami użytkownika, to w formularzu zaproszenia nie ma możliwości wskazania uprawnień dla użytkownika. Uprawnienia wybieramy z dostępnych profili dostępu.
Co więcej, jeśli użytkownik ma uprawnienia super-administratora, to aktywna jest flaga nadania takich samych uprawnień dla zapraszanych użytkowników.
Dostępność: Autoryzacja |
Zdarzenia serwisowe - dodatkowe statystyki - wg. wydziałów, typów, kategorii typów
Dodano do modułu zgłoszeń serwisowych dodatkowe wykresy analityczne i statystyki, które pozwalają na analizę zgłoszeń serwisowych w podziale na wydziały, typy zgłoszeń oraz kategorie typów. Widok dostępny jest z menu narzędziowego w widoku listy zgłoszeń serwisowych.
Dostępność: Serwis |
Zdarzenia serwisowe - wykres pareto
W widoku wykresów statystycznych dla zdarzeń serwisowych dodano możliwość wyświetlania analizy Pareto według wielu różnych kryteriów wyszukiwania. Za pomocą tego wykresu możemy przeanalizować zgłoszenia serwisowe i zidentyfikować najczęściej występujące problemy.
Dostępność: Serwis |
Harmonogram pracowników - planowanie zmian/obecności pracowników na zmianach
Do modułu pracowników dodano rozbudowany widok harmonogramu pracowników, który pozwala na planowanie zmian/obecności pracowników na zmianach. Za pomocą słowników definiujemy zespoły pracowników, grupujemy ich według specjalizacji oraz definiujemy typy harmonogramów. Za pomocą graficznego edytora harmonogramu pracowników planujemy ich obecność na zmianach. W widoku harmonogramu pracowników możemy przeglądać harmonogramy wszystkich pracowników, określać ich przydział a następnie wydrukować harmonogram w formie PDF. Dostępna jest również analiza wizualna zajętości poszczególnych zmian i kompletności obsady pracowników o istotnych umiejętnościach.
Dostępność: Pracownicy |
Parametry produkcyjne - filtrowanie parametrów integracji z systemami wagowymi
Edytor parametrów produkcyjnych został rozszerzony o możliwość dodatkowego określenia parametrów filtrowania danych z systemów zewnętrznych. Te parametry zostały wykorzystane w integracji z systemami wagowymi. Scheduler pozwala na pobieranie danych z systemu wagowego i odpowiednią ich kategoryzację do poszczególnych parametrów produkcyjnych.
Dostępność: Produkcja |
Plany parametrów produkcyjnych - widok zbiorczy w formie analitycznej
Rozbudowano widok zarządzania panelem produkcyjnym. Dodano funkcje dotyczące planów parametrów produkcyjnych. W widoku zbiorczym analitycznym można teraz przeglądać wszystkie plany parametrów produkcyjnych, które zostały zdefiniowane w systemie w sposób zbiorczy. Za pomocą widoku rozwijanego mamy możliwość pełnej weryfikacji wszystkich wskaźników i porównania danych produkcyjnych oraz prognozowanych.
Dostępność: Produkcja |
Analizy okresowe - modyfikacje widoku i prezentacji danych
Analizy okresowe zostały gruntownie zmodyfikowane. Wprowadzono nowe funkcjonalności, które umożliwiają bardziej elastyczne zarządzanie danymi i ich prezentacją. Widoki zostały zmodyfikowane oraz mechanizm definicji harmonogramów i ich raportowania został również przebudowany.
Dostępność: Środowisko |
Widok pracownika - widok szczegółów harmonogramu pracy
W widoku pracownika dodano możliwość przeglądania harmonogramu przydzielonej pracy i czasu, w którym zostały opracowane harmonogramy.
Dostępność: Pracownicy |
Analizy okresowe - zmiana nazwy modułu na Monitoring emisji
Moduł analiz okresowych został zmieniony na Monitoring emisji. Zmiana nazwy modułu nie wpływa na funkcjonalność modułu oprócz zmian, które zostały już opisane wcześniej.
Dostępność: Środowisko |
Parametry produkcyjne - operacja klonowania istniejącego parametru
W przeglądarce parametrów produkcyjnych dodano możliwość klonowania istniejącego parametru. Za pomocą dedykowanej akcji dostępnej w menu kontekstowym elementu, mamy możliwość wyboru akcji klonowania. Wszystkie dane definicyjne parametru zostaną skopiowane do nowego parametru, który będzie miał nadany nowy identyfikator. Znacznie ułatwia to tworzenie parametrów o zbliżonych definicjach, które różnią się jedynie niektórymi wartościami lub parametrami integracji.
Dostępność: Produkcja |
Wgrywanie plików - ulepszony interfejs i responsywność
Rozbudowano interfejs wgrywania plików do systemu. Od teraz oprócz możliwości wyboru plików za pomocą systemowego selektora, mamy możliwość przeciągania plików bezpośrednio na stronę. Dodano również wsparcie dla responsywności, co pozwala na wygodne korzystanie z funkcjonalności na urządzeniach mobilnych.
Dostępność: Wszystkie |
Integracje - GSW - modyfikacje filtrów dla danych kluczowych
Rozbudowano filtr mechanizmu integracji z systemami wagowymi. Za pomocą dodatkowych kluczy specyficznych dla tego systemu mamy możliwość filtrowania danych w zależności od wybranych kryteriów i ich kategoryzacji.
Dostępność: Integracje |
Harmonogramy - definicja pracowników, którzy podlegają pod harmonogram
Nie wszyscy pracownicy/użytkownicy systemu powinni być widoczni w liście harmonogramów i tam przydzielana do czasu pracy. Za pomocą dedykowanej opcji lda pracownika mamy możliwość określenia, czy dany pracownik ma być widoczny w harmonogramie.
Dostępność: Pracownicy |
Pliki - hurtowy eksport załączników
W przeglądarce plików i katalogów dodano możliwość hurtowego eksportu wybranych plików/katalogów do zbiorczego archiwum ZIP. Po wybraniu odpowiednich elementów i wykonaniu akcji, system archiwizuje wszystkie pliki do jednego archiwum zip z zachowaniem struktury katalogów i udostępnia je do pobrania.
Dostępność: Załączniki |
Wygląd - kolory tła dla komórek tabel - bardziej pastelowe kolory
W systemie udostępniono możliwość definicji dowolnego koloru dla elementów wyróżniających się. Za pomocą tego mechanizmu istnieje możliwość określenia specyficznych kolorów i wyróżnienia elementów w tabelach i listach. Mechanizm ten wdrażany jest stopniowo w miejscach istotnych dla użytkowników.
Dostępność: Wszystkie |
Logi - możliwość archiwizacji logów
W liście importerów/eksporterów pojawiają się szczegółowe logi wynikające z wykonanych czynności importu/eksportu. Dodano możliwość archiwizacji wybranych logów. Logi w tym przypadku znikają z listy, ale są dostępne w archiwum.
Dostępność: Integracje |
Pomiary, parametry - wykorzystanie natywnych sekwencji do zapisu danych
Poprzez zmianę wielu bibliotek rdzenia systemu została udostępniona możliwość wykorzystania natywnych operacji na bazie danych w przypadku operacji zapisu parametrów i pomiarów. W przypadku zapisu danych do bazy danych, wykorzystywane są natywne sekwencje, co pozwala na zwiększenie wydajności operacji zapisu danych.
Dostępność: Struktura |
Pozwolenia na pracę - wydruk/pobranie wszystkich powiązanych załączników
Do modułu pozwoleń na pracę dodano możliwość wydruku/pobrania wszystkich powiązanych załączników do danego pozwolenia. Interfejs ułatwia przygotowanie i wydruk pozwolenia oraz wszystkich powiązanych dokumentów w jednym miejscu. Wydrukowane/pobrane pliki system odpowiednio oznacza.
Dostępność: Bezpieczeństwo |
Załączniki - Wydruk listy załączników PDF
Widok załączników i katalogów został rozbudowany o możliwość bezpośredniego wydruku wybranych załączników. Za pomocą akcji dostępnej w menu narzędziowym Drukuj wszystkie
mamy możliwość wyświetlenia interfejsu ułatwiającego wydruk wszystkich dokumentów w komplecie.
Dostępność: Załączniki |
Dokumentacja - Generator dokumentacji powykonawczej
Dodano moduł generatora dokumentacji powykonawczej. Za pomocą tego modułu mamy możliwość przygotowania zestawu dokumentacji powykonawczej i zapisania jej/wydrukowania w zbiorczy sposób. Za pomocą interfejsu mamy możliwość określenia drzewa, z którego tworzymy dokumentację. Jako elementy drzewa możemy podpiąć zwykłe katalogi, ale również pliki z archiwum plików, pełną strukturę plików/załączników z typów elementów oraz zasobów. Pozwala to na zbudowanie zaawansowanej struktury dokumentacji i posiadania w jednym miejscu kompletnej informacji o źródle dostarczonej do Klienta dokumentacji.
Wynik struktury można zapisać jako archiwum ZIP lub wykorzystać interfejs wydruku, który ułatwi wydruk/pobranie wszystkich niezbędnych załączników.
Dostępność: Dokumentacja |
Integracje - PERI - obsługa integracji danych z pakietami transportowymi i łączeniem dostaw
Rozbudowano moduł integracji z danymi EDI pochodzącym z firmy PERI o najnowsze definicje formatu danych, które pozwalają na przechowywanie informacji o pakietach transportowych i ich zawartości. Dane te są importowane do systemu do odpowiednich pól powiązanych z dostawą. Wszystkie dane i ich obróbka realizowana jest w sposób automatyczny.
Dostępność: Integracje |
Harmonogramy pracowników - raport harmonogramu
Do widoku harmonogramu pracowników dodano możliwość eksportu wybranego harmonogramu do pliku PDF oraz jego wydruk. Ułatwia to dystrybucję opracowanego harmonogramu.
Dostępność: Pracownicy |
Nadzór - dialog rejestracji stanu - wskazanie czy stan już zaraportowany + historia
W module nadzoru, dla widoku mobilnego rozbudowano możliwość prezentacji historii raportowanego obiektu. Podczas zmiany raportowanych stanów system za pomocą zmiany tła sygnalizuje informację, o tym, że dla danego stanu zostały już zalogowane czynności. Za pomocą dedykowanego przycisku mamy dostęp do ostatnich danych historycznych.
Dostępność: Nadzór |
Kontrakt, Zakres kontraktu - usunięcie powiązania z kosztami/fakturami. Zlecenia pracy to obejmują.
W widoku kontraktu i zakresu kontraktu usunięto listę i powiązanie z fakturami/kosztami. Ze względu na to, iż zlecenia pracy przejęły całą funkcjonalność związaną z tymi obiektami, zdecydowano o uproszczeniu interfejsu oraz analizatory danych.
Dostępność: Struktura |
Zlecenia pracy - mobile - możliwość raportowania zużycia materiału bez powiązania ze zmianą stanu zlecenia
W widoku mobilnym zleceń pracy dodano możliwość bezpośredniego raportowania zużycia materiału bez powiązania ze zmianą stanu zlecenia. Dotychczas raport zużycia materiału był możliwy tylko w przypadku zatrzymania/zakończenia danego zlecenia pracy. Od teraz dedykowany przycisk pozwala na bieżące raportowanie zużycia materiałowego bez konieczności zatrzymywania zlecenia pracy.
Dostępność: Zlecenia pracy |
Dzierżawy - raporty dzierżaw tylko dla niezarchiwizowanych projektów
Zmodyfikowano raporty dzierżaw, tak aby nie uwzględniały zarchiwizowanych zleceń pracy. Tylko aktywne zlecenia pracy są domyślnie wyświetlane w widoku wszystkich raportów dzierżaw.
Dostępność: Dzierżawy |
Integracje - importer plików - obsługa importu plików do elementów zamówień, dostaw, dok. magazynowych
Rozbudowano importer plików do systemu. Od teraz można dodatkowo importować pliki ze zbiorczego pliku ZIP do powiązanych elementów zamówień, dostaw, dokumentów magazynowych.
Dostępność: Integracje |
Monitoring emisji - zbiorcze powiadomienie o terminach i planach
Dodano do modułu monitoringu emisji możliwość włączenia automatu, który generuje zbiorcze powiadomienie o terminach i planowanych do wykonania czynnościach w zakresie monitoringu emisji. Dane przesyłane są w formacie email do osób określonych w danych parametrach modułu.
Dostępność: Środowisko |
Identyfikacja rekordów dla listy elementów dokumentów - zamówień, dostaw, magazynowych, faktura
W widokach szczegółów dokumentów zamówień, dostaw, magazynowych, faktur dodano dodatkowe dane informacyjne. W tabelach listy elementów dokumentów dodano przycisk wyświetlający dane identyfikacyjne rekordów.
Dostępność: Dostawy |
Importery - typy elementów - obsługa flag parametrycznych w aktualizacji rekordów podczas importu
Rozbudowano importer typów elementów o możliwość importu flag parametrycznych definiujących, czy dany typ elementu w procesach dostaw i obrotu magazynowego wykorzystuje dodatkowe parametry definicyjne. Za pomocą tych parametrów możemy zaimportować flagi definicyjne, ale też same parametry i powiązać je z danym typem elementów.
Dostępność: Importery |
Harmonogramy pracowników - raport harmonogramu z kolorowaniem tła
Raport PDF dla harmonogramu pracowników został rozbudowany o dodatkowe kolorowanie tła raportu wskazujące dni wolne/świąteczne.
Dostępność: Pracownicy |
Importery - importer dostaw, dok. magazynowych z obsługą parametrów elementów
Rozbudowano importer dostaw oraz dokumentów magazynowych o obsługę importu wartości parametrów. Podczas jednego importu można utworzyć dokumenty dostawy lub magazynowe wraz ze szczegółowym określeniem parametrów takich elementów dostawy np. informacji o powiązanych certyfikatach, numerach wytopu itp.
Dostępność: Importery |
Harmonogramy - bilans - podgląd osób dla danej roli w harmonogramie
W widoku harmonogramu pracownika dodano możliwość podglądu osób, które są przypisane do danej roli w harmonogramie w danym dniu. Pozwala to na szybką analizę przypisania osób i ich wykorzystania/bilansowania danych.
Dostępność: Pracownicy |
Importery - importer dostaw - obsługa identyfikatorów dla elementów dostawy
Importer dostaw został rozbudowany o możliwość importu identyfikatorów danego elementu dostawy w trakcie jednego przebiegu importu. Funkcja tożsama jest z danymi, które zostały wykorzystane w importerach dokumentów magazynowych. Za pomocą tej funkcji można importować pełny obieg informacji od etapu dostawy poprzez dokumenty magazynowe do finalnych stanów magazynowych.
Dostępność: Importery |
Załączniki - dodanie z archiwum plików do zasobów, typów itp. Selektor plików z archiwum
W widokach załączników dodano przycisk, który pozwala do danego obiektu (zasobu, parametru, dokumentu) dołączyć pliki nie tylko z lokalnego dysku użytkownika, ale też te, które zostały wgrane do systemu i przechowywane w strukturze katalogów.
Dostępność: Załączniki |
Magazyny - zmiana sposobu przeliczania ilości materiału na podstawie dokumentów
Zmieniono sposób przeliczania ilości materiału w magazynie na podstawie dokumentów magazynowych. W przypadku operacji, które zmieniają ilość materiału w magazynie, system przelicza ilość materiału na podstawie dokumentów magazynowych.
Dostępność: Magazyny |