Wersje 1.26.x

Zmiany i nowości

Wersja 1.26.1.0

Zapisy dla tabeli zdarzeń Event - wiadomości integracji

Zdarzenia dla tabel integracji pojawiają się w zakładce "Event" w panelu administracyjnym. W tej zakładce można zobaczyć wszystkie zdarzenia, które miały miejsce w tabelach integracji. Zdarzenia są zapisywane w bazie danych i można je przeglądać w panelu administracyjnym.

Dostępność: Integracje

Dzierżawy - widok szczegółów w zleceniu - informacja o kosztach faktur z podziałem na typ (transport, projekt itp.)

W zleceniu widoczne są szczegóły dotyczące dzierżawionych materiałów. W zakładce "Koszty" widoczne są koszty faktur z podziałem na typ (transport, projekt itp.) co ułatwia weryfikację kosztów związanych ze zleceniem.

image 2024 04 07 23 23 25 635
image 2024 04 07 23 24 00 688
Dostępność: Finanse

Magazyny - dokument magazynowy - możliwość dodania komentarza do zapisu w historii i nowego zapisu historii typu 'komentarz'

Do dokumentu magazynowego dodano możliwość dodania komentarza do zapisu w historii oraz nowego zapisu historii typu 'komentarz'. Komentarz można dodać zarówno przy dodawaniu nowego zapisu, jak i przy edycji istniejącego zapisu. Komentarz jest widoczny w historii dokumentu magazynowego.

image 2024 04 07 23 29 53 740
image 2024 04 07 23 29 45 947
image 2024 04 07 23 30 04 112
Dostępność: Magazyny

Dzierżawy - zmiana sposobu prezentacji wartości dzierżawy - statyczne z danych w bazie, obsługa w importerze

W widoku podsumowania dzierżawy umieszczono dodatkową informację o danych kosztach dzierżawy wynikających z danych importowanych. Uzupełniają one dane wyliczane na podstawie informacji dynamicznych takich jak czas rotacji i dni rotacji oraz wartości dzierżawy rzeczywistej. Pozwala to na dostęp do analizy kosztów dzierżawy w zależności od sposobu prezentacji danych.

image 2024 04 07 23 29 19 188
image 2024 04 07 23 29 07 131
Dostępność: Dzierżawy

Magazyn - bilansowanie elementów - dodanie informacji do tworzonych dokumentów MM, że wynikają z bilansowania

W przypadku, gdy w magazynie bilansujemy elementy, to w dokumentach MM, które są tworzone na podstawie bilansowania, dodano informację, że wynikają z bilansowania. Informacja pojawia się w historii zmian dokumentu, w zakładce "Historia".

Dostępność: Magazyny

Importery - wybór plików z archiwum załączników

W importerach można wybrać pliki z archiwum załączników. W tym celu należy kliknąć przycisk "Wybierz pliki z archiwum załączników" i wskazać odpowiedni plik. Pozwala to posiadać dane importowe już wgrane w systemie, a następnie wybierać odpowiedni plik z archiwum załączników.

image 2024 04 07 23 33 21 640
Dostępność: Integracje

Pozwolenia na pracę - modyfikacje funkcji

Zmodyfikowano funkcje pozwoleń na pracę, dodając dodatkową logikę podczas tworzenia dokumentów. Teraz dokumenty nie mogą być utworzone, jeśli nie wprowadzono odpowiednich danych. Warunki te zmieniają się w zależności od wprowadzonych warunków np. czasu realizacji czynności.

Dostępność: Bezpieczeństwo

Parametry produkcyjne - dodatkowy opis elementu

Dla parametrów produkcyjnych dodano możliwość wprowadzenia dodatkowego opisu elementu. Wprowadzony opis będzie widoczny w oknie parametrów produkcyjnych oraz w edytorze. Pozwala to przechowywać informacje o dodatkowych właściwościach elementu, które nie są związane z parametrami produkcyjnymi.

image 2024 04 07 23 27 57 269
Dostępność: Produkcja

Harmonogramy - raport PDF - sortowanie listy pracowników po zespole i roli

W widoku harmonogramu w formacie PDF dodano sortowanie i wyświetlanie listy pracowników, grupując po zespole i roli.

image 2024 04 07 23 27 02 792
Dostępność: Pracownicy

Raporty - modyfikacja domyślnego logo AMAGE Systems

Zmodyfikowano domyślny logotyp AMAGE Systems w raportach, tak aby proporcje obrazu były zgodne z wymaganiami standardu.

image 2024 04 07 23 26 33 282
Dostępność: Raporty

Harmonogramy - poprawki i usprawnienia

Wprowadzono dodatkowe poprawki i usprawnienia w module harmonogramów pracowników. Rozbudowano listę uprawnień, które pozwalają na definicję szczegółowych praw dostępu do każdej funkcji w module. Poprawiono zauważone błędy.

Dostępność: Pracownicy

Harmonogramy - uprawnienia szczegółowe

Rozbudowano harmonogramy pracowników o szczegółowe uprawnienia.

image 2024 04 07 23 25 54 983
Dostępność: Pracownicy

Integracje - PERI - obsługa formatu danych z identyfikacją kont w elementach \+ kompatybilność ze starym formatem

Zmodyfikowano obsługę formatu danych z identyfikacją kont w elementach PERI. Dodano kompatybilność ze starym formatem tak, aby bez względu na to, w jakim formacie są zapisane dane, program mógł je odczytać i przetworzyć jako dokumenty dostawy/zwrotu.

Dostępność: Dzierżawy

Załączniki - wbudowane przeglądarki dla plików html/txt

Dodano wbudowane przeglądarki plików w archiwum danych. Teraz można przeglądać pliki html/txt bezpośrednio w programie. Wcześniej trzeba było je zapisywać na dysku i otwierać w zewnętrznej przeglądarce.

image 2024 04 07 23 32 21 476
Dostępność: Wszędzie

Wersja 1.26.0.0

Pokaż porównanie pobrania/zużycia materiałów na pracownika na podstawie rejestru zleceń pracy

W widoku planów materiałowych dla zlecenia pracy można porównać pobranie i zużycie materiałów na pracownika. W liście pojawiają się informacje o zaplanowanych materiałach, o elementach pobranych z magazynu na dane zlecenie oraz o zużyciu materiałów na pracownika. Wartości te można porównać z wartościami zarejestrowanymi w rejestrze zleceń pracy, które wykonywane są podczas pracy mobilnej.

image 2024 03 18 15 50 16 491
Rysunek 1. Widok planu materiałowego dla zlecenia pracy z informacjami o pobraniu i zużyciu materiałów na pracownika
Dostępność: Magazyn

Zasoby - możliwość dodania elementów do istniejącego zamówienia, zamiast tworzyć nowe zamówienie

W widoku zasobów oprócz akcji, która pozwala na utworzenie nowego zamówienia na podstawie wybranych zasobów, dodano możliwość dodania zasobów do istniejącego zamówienia. Wybiera się już istniejące zamówienie, wskazuje parametr, który określa ilość zamawianego materiału i elementy zostają dodane do zamówienia.

image 2024 03 17 23 55 23 370
Rysunek 2. Akcja dodania elementów do istniejącego zamówienia
Dostępność: Dostawy

Moduł pozwoleń na prace niebezpieczne

Dodatkowy moduł na prace niebezpieczne pozwala na zdefiniowanie prac, które są niebezpieczne i wymagają dodatkowych procedur nadzorowania. Wszystko realizowane za pomocą formularzy i danych zgodnych z wytycznymi prawnymi i normami bezpieczeństwa.

image 2024 03 17 23 57 24 002
Rysunek 3. Meny dostępu do listy prac niebezpiecznych
image 2024 03 18 16 01 00 883
Rysunek 4. Widok szczegółów pozwolenia na prace niebezpieczne
Dostępność: Bezpieczeństwo

Portal dostawcy - dostęp do warunków zamówień bezpośrednio w aplikacji

W widoku portalu dostawcy dodano dodatkową zakładkę, pozwalającą na wyświetlenie w formie tekstu aktualnego (dołączonego do zamówienia) formularza warunków zamówienia.

image 2024 03 18 00 00 19 645
Rysunek 5. Widok portalu dostawcy - zakładka "Zasady i Warunki"
Dostępność: Portale

Libs - dodanie biblioteki do wyświetlania dat w formacie LocalDate/Time

Rozbudowano wyświetlanie tabel i list w systemie, tak aby była możliwość wyświetlania wielu rodzajów formatu daty i czasu. Dane te przedstawiane są w formacie odpowiednim dla danej lokalizacji.

image 2024 03 18 00 12 18 765
Rysunek 6. Widok tabeli z formatowaniem daty i czasu
Dostępność: Wszędzie

Zaproszenie użytkowników - wskazanie, które uprawnienia powinien posiadać użytkownik (profile)

W przypadku, gdy zaproszenie dla zewnętrznych użytkowników tworzy osoba z uprawnieniami administratora systemu, to w formularzu zaproszenia można wskazać, które uprawnienia powinien posiadać użytkownik. W przypadku, gdy zaproszenie tworzy osoba z uprawnieniami użytkownika, to w formularzu zaproszenia nie ma możliwości wskazania uprawnień dla użytkownika. Uprawnienia wybieramy z dostępnych profili dostępu.

Co więcej, jeśli użytkownik ma uprawnienia super-administratora, to aktywna jest flaga nadania takich samych uprawnień dla zapraszanych użytkowników.

image 2024 03 18 00 12 53 426
Rysunek 7. Widok formularza zaproszenia użytkownika
Dostępność: Autoryzacja

Zdarzenia serwisowe - dodatkowe statystyki - wg. wydziałów, typów, kategorii typów

Dodano do modułu zgłoszeń serwisowych dodatkowe wykresy analityczne i statystyki, które pozwalają na analizę zgłoszeń serwisowych w podziale na wydziały, typy zgłoszeń oraz kategorie typów. Widok dostępny jest z menu narzędziowego w widoku listy zgłoszeń serwisowych.

image 2024 03 18 00 13 16 153
Rysunek 8. Menu dostępu do wykresów analitycznych
image 2024 03 18 00 14 16 625
Rysunek 9. Widok wykresu statystyk wg. grup produktów
image 2024 03 18 00 14 33 868
Rysunek 10. Widok wykresu kołowego tych samych statystyk
Dostępność: Serwis

Zdarzenia serwisowe - wykres pareto

W widoku wykresów statystycznych dla zdarzeń serwisowych dodano możliwość wyświetlania analizy Pareto według wielu różnych kryteriów wyszukiwania. Za pomocą tego wykresu możemy przeanalizować zgłoszenia serwisowe i zidentyfikować najczęściej występujące problemy.

image 2024 03 18 00 15 34 841
Rysunek 11. Widok wykresu Pareto w systemie
Dostępność: Serwis

Harmonogram pracowników - planowanie zmian/obecności pracowników na zmianach

Do modułu pracowników dodano rozbudowany widok harmonogramu pracowników, który pozwala na planowanie zmian/obecności pracowników na zmianach. Za pomocą słowników definiujemy zespoły pracowników, grupujemy ich według specjalizacji oraz definiujemy typy harmonogramów. Za pomocą graficznego edytora harmonogramu pracowników planujemy ich obecność na zmianach. W widoku harmonogramu pracowników możemy przeglądać harmonogramy wszystkich pracowników, określać ich przydział a następnie wydrukować harmonogram w formie PDF. Dostępna jest również analiza wizualna zajętości poszczególnych zmian i kompletności obsady pracowników o istotnych umiejętnościach.

image 2024 03 18 00 19 55 220
Rysunek 12. Widok harmonogramu pracowników i przydziału do odpowiedniego harmonogramu
image 2024 03 18 00 22 06 007
Rysunek 13. Widok analizy bilansu pracy i obłożenia zmian dla poszczególnych ról pracowników.
Dostępność: Pracownicy

Parametry produkcyjne - filtrowanie parametrów integracji z systemami wagowymi

Edytor parametrów produkcyjnych został rozszerzony o możliwość dodatkowego określenia parametrów filtrowania danych z systemów zewnętrznych. Te parametry zostały wykorzystane w integracji z systemami wagowymi. Scheduler pozwala na pobieranie danych z systemu wagowego i odpowiednią ich kategoryzację do poszczególnych parametrów produkcyjnych.

image 2024 03 18 14 41 47 923
Rysunek 14. Definicja parametru produkcyjnego i filtru szczegółowego
Dostępność: Produkcja

Plany parametrów produkcyjnych - widok zbiorczy w formie analitycznej

Rozbudowano widok zarządzania panelem produkcyjnym. Dodano funkcje dotyczące planów parametrów produkcyjnych. W widoku zbiorczym analitycznym można teraz przeglądać wszystkie plany parametrów produkcyjnych, które zostały zdefiniowane w systemie w sposób zbiorczy. Za pomocą widoku rozwijanego mamy możliwość pełnej weryfikacji wszystkich wskaźników i porównania danych produkcyjnych oraz prognozowanych.

image 2024 03 18 14 44 05 146
Rysunek 15. Akcja z menu wywołująca widok zbiorczy planów parametrów produkcyjnych
image 2024 03 18 14 44 33 647
Rysunek 16. Widok szczegółów planów parametrów produkcyjnych
Dostępność: Produkcja

Analizy okresowe - modyfikacje widoku i prezentacji danych

Analizy okresowe zostały gruntownie zmodyfikowane. Wprowadzono nowe funkcjonalności, które umożliwiają bardziej elastyczne zarządzanie danymi i ich prezentacją. Widoki zostały zmodyfikowane oraz mechanizm definicji harmonogramów i ich raportowania został również przebudowany.

image 2024 03 18 14 46 29 557
Rysunek 17. Dostęp do monitoringu emisji
image 2024 03 18 14 45 54 377
Rysunek 18. Dashboard analityczny poszczególnych parametrów nadzorowanych
image 2024 03 18 14 46 10 242
Rysunek 19. Przegląd zbiorczy harmonogramów i planowanych prac
image 2024 03 18 14 47 33 848
Rysunek 20. Widok szczegółów jednego zaplanowanego wykonania takiego harmonogramu z pełną historią wykonania
Dostępność: Środowisko

Widok pracownika - widok szczegółów harmonogramu pracy

W widoku pracownika dodano możliwość przeglądania harmonogramu przydzielonej pracy i czasu, w którym zostały opracowane harmonogramy.

image 2024 03 18 14 49 03 637
Rysunek 21. Widok harmonogramów
Dostępność: Pracownicy

Analizy okresowe - zmiana nazwy modułu na Monitoring emisji

Moduł analiz okresowych został zmieniony na Monitoring emisji. Zmiana nazwy modułu nie wpływa na funkcjonalność modułu oprócz zmian, które zostały już opisane wcześniej.

image 2024 03 18 14 51 09 485
Rysunek 22. Dostęp do menu aplikacyjnego - moduł Monitoring emisji
Dostępność: Środowisko

Parametry produkcyjne - operacja klonowania istniejącego parametru

W przeglądarce parametrów produkcyjnych dodano możliwość klonowania istniejącego parametru. Za pomocą dedykowanej akcji dostępnej w menu kontekstowym elementu, mamy możliwość wyboru akcji klonowania. Wszystkie dane definicyjne parametru zostaną skopiowane do nowego parametru, który będzie miał nadany nowy identyfikator. Znacznie ułatwia to tworzenie parametrów o zbliżonych definicjach, które różnią się jedynie niektórymi wartościami lub parametrami integracji.

image 2024 03 18 14 53 13 514
Rysunek 23. Widok menu kontekstowego z dostępną akcją klonowania
Dostępność: Produkcja

Wgrywanie plików - ulepszony interfejs i responsywność

Rozbudowano interfejs wgrywania plików do systemu. Od teraz oprócz możliwości wyboru plików za pomocą systemowego selektora, mamy możliwość przeciągania plików bezpośrednio na stronę. Dodano również wsparcie dla responsywności, co pozwala na wygodne korzystanie z funkcjonalności na urządzeniach mobilnych.

image 2024 03 18 14 53 44 191
Rysunek 24. Widok interfejsu wgrywania plików
image 2024 03 18 14 54 20 285
Rysunek 25. Widok po wgraniu plików i informacji o wykonanych czynnościach
Dostępność: Wszystkie

Integracje - GSW - modyfikacje filtrów dla danych kluczowych

Rozbudowano filtr mechanizmu integracji z systemami wagowymi. Za pomocą dodatkowych kluczy specyficznych dla tego systemu mamy możliwość filtrowania danych w zależności od wybranych kryteriów i ich kategoryzacji.

image 2024 03 18 14 55 50 793
Rysunek 26. Widok definicji parametru produkcyjnego
Dostępność: Integracje

Harmonogramy - definicja pracowników, którzy podlegają pod harmonogram

Nie wszyscy pracownicy/użytkownicy systemu powinni być widoczni w liście harmonogramów i tam przydzielana do czasu pracy. Za pomocą dedykowanej opcji lda pracownika mamy możliwość określenia, czy dany pracownik ma być widoczny w harmonogramie.

image 2024 03 18 14 56 26 577
Rysunek 27. Widok szczegółów pracownika z dodatkową opcją, która pozwala na przypisanie pracownika do harmonogramu
Dostępność: Pracownicy

Pliki - hurtowy eksport załączników

W przeglądarce plików i katalogów dodano możliwość hurtowego eksportu wybranych plików/katalogów do zbiorczego archiwum ZIP. Po wybraniu odpowiednich elementów i wykonaniu akcji, system archiwizuje wszystkie pliki do jednego archiwum zip z zachowaniem struktury katalogów i udostępnia je do pobrania.

image 2024 03 18 14 57 41 398
Rysunek 28. Widok przeglądarki plików i katalogów z możliwością pobrania pakietu danych
Dostępność: Załączniki

Wygląd - kolory tła dla komórek tabel - bardziej pastelowe kolory

W systemie udostępniono możliwość definicji dowolnego koloru dla elementów wyróżniających się. Za pomocą tego mechanizmu istnieje możliwość określenia specyficznych kolorów i wyróżnienia elementów w tabelach i listach. Mechanizm ten wdrażany jest stopniowo w miejscach istotnych dla użytkowników.

image 2024 03 18 15 02 01 304
Rysunek 29. Paleta kolorów z możliwością wyboru koloru z szeregu palet
Dostępność: Wszystkie

Logi - możliwość archiwizacji logów

W liście importerów/eksporterów pojawiają się szczegółowe logi wynikające z wykonanych czynności importu/eksportu. Dodano możliwość archiwizacji wybranych logów. Logi w tym przypadku znikają z listy, ale są dostępne w archiwum.

image 2024 03 18 15 07 30 784
Rysunek 30. Widok importu oraz menu kontekstowego i filtru pozwalającego na wyświetlenie archiwum logów
Dostępność: Integracje

Pomiary, parametry - wykorzystanie natywnych sekwencji do zapisu danych

Poprzez zmianę wielu bibliotek rdzenia systemu została udostępniona możliwość wykorzystania natywnych operacji na bazie danych w przypadku operacji zapisu parametrów i pomiarów. W przypadku zapisu danych do bazy danych, wykorzystywane są natywne sekwencje, co pozwala na zwiększenie wydajności operacji zapisu danych.

Dostępność: Struktura

Pozwolenia na pracę - wydruk/pobranie wszystkich powiązanych załączników

Do modułu pozwoleń na pracę dodano możliwość wydruku/pobrania wszystkich powiązanych załączników do danego pozwolenia. Interfejs ułatwia przygotowanie i wydruk pozwolenia oraz wszystkich powiązanych dokumentów w jednym miejscu. Wydrukowane/pobrane pliki system odpowiednio oznacza.

image 2024 03 18 15 16 36 457
Rysunek 31. Szczegóły pozwolenia na pracę
image 2024 03 18 15 17 24 366
Rysunek 32. Mechanizm wydruku wszystkich powiązanych załączników
Dostępność: Bezpieczeństwo

Załączniki - Wydruk listy załączników PDF

Widok załączników i katalogów został rozbudowany o możliwość bezpośredniego wydruku wybranych załączników. Za pomocą akcji dostępnej w menu narzędziowym Drukuj wszystkie mamy możliwość wyświetlenia interfejsu ułatwiającego wydruk wszystkich dokumentów w komplecie.

image 2024 03 18 15 17 56 543
Rysunek 33. Widok akcji z menu narzędziowego
image 2024 03 18 15 18 16 038
Rysunek 34. Widok interfejsu wydruku/pobierania załączników z oznaczenie wykonanych operacji
Dostępność: Załączniki

Dokumentacja - Generator dokumentacji powykonawczej

Dodano moduł generatora dokumentacji powykonawczej. Za pomocą tego modułu mamy możliwość przygotowania zestawu dokumentacji powykonawczej i zapisania jej/wydrukowania w zbiorczy sposób. Za pomocą interfejsu mamy możliwość określenia drzewa, z którego tworzymy dokumentację. Jako elementy drzewa możemy podpiąć zwykłe katalogi, ale również pliki z archiwum plików, pełną strukturę plików/załączników z typów elementów oraz zasobów. Pozwala to na zbudowanie zaawansowanej struktury dokumentacji i posiadania w jednym miejscu kompletnej informacji o źródle dostarczonej do Klienta dokumentacji.

Wynik struktury można zapisać jako archiwum ZIP lub wykorzystać interfejs wydruku, który ułatwi wydruk/pobranie wszystkich niezbędnych załączników.

image 2024 03 18 15 20 00 107
Rysunek 35. Widok definicji dokumentacji powykonawczej z przeglądarką dokumentacji
image 2024 03 18 15 20 19 162
Rysunek 36. Widok listy dokumentacji z określenie rewizji oraz czasów generacji
Dostępność: Dokumentacja

Integracje - PERI - obsługa integracji danych z pakietami transportowymi i łączeniem dostaw

Rozbudowano moduł integracji z danymi EDI pochodzącym z firmy PERI o najnowsze definicje formatu danych, które pozwalają na przechowywanie informacji o pakietach transportowych i ich zawartości. Dane te są importowane do systemu do odpowiednich pól powiązanych z dostawą. Wszystkie dane i ich obróbka realizowana jest w sposób automatyczny.

Dostępność: Integracje

Harmonogramy pracowników - raport harmonogramu

Do widoku harmonogramu pracowników dodano możliwość eksportu wybranego harmonogramu do pliku PDF oraz jego wydruk. Ułatwia to dystrybucję opracowanego harmonogramu.

image 2024 03 18 15 21 38 640
Rysunek 37. Menu narzędziowe z możliwością generowania raportu PDF
image 2024 03 18 15 21 21 181
Rysunek 38. Widok harmonogramu pracowników w formie dokumentu PDF
Dostępność: Pracownicy

Nadzór - dialog rejestracji stanu - wskazanie czy stan już zaraportowany + historia

W module nadzoru, dla widoku mobilnego rozbudowano możliwość prezentacji historii raportowanego obiektu. Podczas zmiany raportowanych stanów system za pomocą zmiany tła sygnalizuje informację, o tym, że dla danego stanu zostały już zalogowane czynności. Za pomocą dedykowanego przycisku mamy dostęp do ostatnich danych historycznych.

image 2024 03 18 15 25 29 785
Rysunek 39. Widok raportowania nadzoru z zaznaczonym stanem oraz historią
Dostępność: Nadzór

Kontrakt, Zakres kontraktu - usunięcie powiązania z kosztami/fakturami. Zlecenia pracy to obejmują.

W widoku kontraktu i zakresu kontraktu usunięto listę i powiązanie z fakturami/kosztami. Ze względu na to, iż zlecenia pracy przejęły całą funkcjonalność związaną z tymi obiektami, zdecydowano o uproszczeniu interfejsu oraz analizatory danych.

image 2024 03 18 15 26 01 712
Rysunek 40. Widok kontraktu z uproszczoną strukturą
Dostępność: Struktura

Zlecenia pracy - mobile - możliwość raportowania zużycia materiału bez powiązania ze zmianą stanu zlecenia

W widoku mobilnym zleceń pracy dodano możliwość bezpośredniego raportowania zużycia materiału bez powiązania ze zmianą stanu zlecenia. Dotychczas raport zużycia materiału był możliwy tylko w przypadku zatrzymania/zakończenia danego zlecenia pracy. Od teraz dedykowany przycisk pozwala na bieżące raportowanie zużycia materiałowego bez konieczności zatrzymywania zlecenia pracy.

image 2024 03 18 15 27 22 801
Rysunek 41. Przycisk zużycia materiału w widoku zleceń pracy
image 2024 03 18 15 27 57 737
Rysunek 42. Widok raportowania zużycia materiału z wyborem elementów
Dostępność: Zlecenia pracy

Dzierżawy - raporty dzierżaw tylko dla niezarchiwizowanych projektów

Zmodyfikowano raporty dzierżaw, tak aby nie uwzględniały zarchiwizowanych zleceń pracy. Tylko aktywne zlecenia pracy są domyślnie wyświetlane w widoku wszystkich raportów dzierżaw.

image 2024 03 18 15 28 24 015
Rysunek 43. Akcja archiwizacji zlecenia/elementu pracy
Dostępność: Dzierżawy

Integracje - importer plików - obsługa importu plików do elementów zamówień, dostaw, dok. magazynowych

Rozbudowano importer plików do systemu. Od teraz można dodatkowo importować pliki ze zbiorczego pliku ZIP do powiązanych elementów zamówień, dostaw, dokumentów magazynowych.

image 2024 03 18 15 32 06 705
Rysunek 44. Widok importera z definicją mapowania danych
Dostępność: Integracje

Monitoring emisji - zbiorcze powiadomienie o terminach i planach

Dodano do modułu monitoringu emisji możliwość włączenia automatu, który generuje zbiorcze powiadomienie o terminach i planowanych do wykonania czynnościach w zakresie monitoringu emisji. Dane przesyłane są w formacie email do osób określonych w danych parametrach modułu.

image 2024 03 18 15 32 46 357
Rysunek 45. Widok konfiguracji automatu powiadamiania i konfiguracji komunikatów w poczcie email
Dostępność: Środowisko

Identyfikacja rekordów dla listy elementów dokumentów - zamówień, dostaw, magazynowych, faktura

W widokach szczegółów dokumentów zamówień, dostaw, magazynowych, faktur dodano dodatkowe dane informacyjne. W tabelach listy elementów dokumentów dodano przycisk wyświetlający dane identyfikacyjne rekordów.

image 2024 03 18 15 33 49 282
Rysunek 46. Widok szczegółów identyfikacyjnych rekordu z wybranego dokumentu
Dostępność: Dostawy

Importery - typy elementów - obsługa flag parametrycznych w aktualizacji rekordów podczas importu

Rozbudowano importer typów elementów o możliwość importu flag parametrycznych definiujących, czy dany typ elementu w procesach dostaw i obrotu magazynowego wykorzystuje dodatkowe parametry definicyjne. Za pomocą tych parametrów możemy zaimportować flagi definicyjne, ale też same parametry i powiązać je z danym typem elementów.

Dostępność: Importery

Harmonogramy pracowników - raport harmonogramu z kolorowaniem tła

Raport PDF dla harmonogramu pracowników został rozbudowany o dodatkowe kolorowanie tła raportu wskazujące dni wolne/świąteczne.

image 2024 03 18 15 36 02 017
Rysunek 47. Widok raportu z kolorowaniem dni wolnych/świątecznych
Dostępność: Pracownicy

Importery - importer dostaw, dok. magazynowych z obsługą parametrów elementów

Rozbudowano importer dostaw oraz dokumentów magazynowych o obsługę importu wartości parametrów. Podczas jednego importu można utworzyć dokumenty dostawy lub magazynowe wraz ze szczegółowym określeniem parametrów takich elementów dostawy np. informacji o powiązanych certyfikatach, numerach wytopu itp.

image 2024 03 18 15 36 51 780
Rysunek 48. Definicja parametru importowanego w imporcie dokumentu dostawy/magazynowym
Dostępność: Importery

Harmonogramy - bilans - podgląd osób dla danej roli w harmonogramie

W widoku harmonogramu pracownika dodano możliwość podglądu osób, które są przypisane do danej roli w harmonogramie w danym dniu. Pozwala to na szybką analizę przypisania osób i ich wykorzystania/bilansowania danych.

image 2024 03 18 15 37 33 356
Rysunek 49. Widok szczegółów bilansu i przypisanych osób w danym dniu.
Dostępność: Pracownicy

Importery - importer dostaw - obsługa identyfikatorów dla elementów dostawy

Importer dostaw został rozbudowany o możliwość importu identyfikatorów danego elementu dostawy w trakcie jednego przebiegu importu. Funkcja tożsama jest z danymi, które zostały wykorzystane w importerach dokumentów magazynowych. Za pomocą tej funkcji można importować pełny obieg informacji od etapu dostawy poprzez dokumenty magazynowe do finalnych stanów magazynowych.

Dostępność: Importery

Załączniki - dodanie z archiwum plików do zasobów, typów itp. Selektor plików z archiwum

W widokach załączników dodano przycisk, który pozwala do danego obiektu (zasobu, parametru, dokumentu) dołączyć pliki nie tylko z lokalnego dysku użytkownika, ale też te, które zostały wgrane do systemu i przechowywane w strukturze katalogów.

image 2024 03 18 15 38 44 473
Rysunek 50. Akcja dodania załącznika z archiwum plików
Dostępność: Załączniki

Magazyny - zmiana sposobu przeliczania ilości materiału na podstawie dokumentów

Zmieniono sposób przeliczania ilości materiału w magazynie na podstawie dokumentów magazynowych. W przypadku operacji, które zmieniają ilość materiału w magazynie, system przelicza ilość materiału na podstawie dokumentów magazynowych.

image 2024 03 18 15 40 33 780
Rysunek 51. Akcja przeliczania ilości materiału na podstawie dokumentów magazynowych
Dostępność: Magazyny