Rozpocznij z AMAGE - obszar zarządzania budynkiem

Czym jest obszar Facility Management w AMAGE

Moduły wspierające osoby odpowiedzialne za zarządzanie budynkiem. Wraz z integracją z procesem BIM i importem danych eksploatacyjnych bezpośrednio z modeli IFC/COBie ułatwiamy rozpoczęcie pracy z zadaniem zarządzania budynkiem/Facility Management. Moduły eksploatacyjne pozwalają na bieżące zarządzanie budynkiem, obszarem i odpowiednie delegowanie prac i zadań. Moduły usterek, prac planowych pozwalają na bieżące kontrolowanie i utrzymanie parku maszyn w sprawności. Moduły nadzoru finansowego, najmów/dzierżaw i analizy wydajności ułatwiają realizowanie głównych czynności w zarządzaniu budynkiem.

image 2024 05 28 12 28 58 195
Rysunek 1. Widok aplikacji

Wykorzystywane funkcje i moduły

image 2024 05 28 14 47 40 450
Rysunek 2. Dostępne i proponowane moduły zakresu zarządzania budynkiem

Inne moduły, które mogą być przydatne

W zależności od wymagań i oczekiwań możliwe jest włączenie do systemu modułów typu: moduł zamówień i dostaw, moduł finansowy i controllingu finansowego. Wszystkie moduły są dostępne w systemie AMAGE i mogą być włączone w dowolnym momencie.

Więcej informacji znajdziecie na naszej stronie internetowej:

Rozpoczęcie pracy z systemem

isometric server hardware transferring digital data

Po zalogowaniu się i przejściu przez pierwsze krótkie wprowadzenia możesz zacząć korzystać z systemu. Zaraz po uruchomieniu system jest pusty i wymaga wypełnienia danymi i uruchomieniu poszczególnych procesów. Sugerujemy również zaproszenie nowych użytkowników. Możemy to zrobić bezpośrednio z aplikacji poprzez wysłanie zaproszenia na adres e-mail.

Więcej w sekcjach:

Następnie możemy zacząć uzupełniać dane w systemie. W przypadku obszaru zarządzania budynkiem warto zacząć od zasobów. W systemie AMAGE zasoby to wszystkie elementy, które są zarządzane w systemie. Mogą to być budynki, pomieszczenia, urządzenia, maszyny, pojazdy, itp.

Struktura zasobów w systemie

isometric cargo supply chain and supply chain management

Zasoby w systemie AMAGE są zorganizowane w strukturze drzewiastej. Możemy za ich pomocą odzwierciedlić strukturę organizacyjną firmy, strukturę magazynów, strukturę budowy itp. W zależności od potrzeb możemy tworzyć dowolne struktury zasobów. Warto zacząć od zdefiniowania struktury zasobów, a następnie dodawać zasoby do poszczególnych gałęzi. Dane te możemy wprowadzić ręcznie lub wykorzystać różne metody importu danych. Możemy importować z plików XLS/CSV. Możemy też wczytać dane z formatów BIM - IFC/COBie.

Więcej w dokumentacji:

Samouczki:

Dalsze kroki

isometric data analytics for risk management

Jak już opanujemy wszystkie czynności operacyjne związane z modułami funkcjonalnymi, to możemy skorzystać z modułów wizualizacji danych i zaprezentować je za pomocą raportów, dashboardów lub integracji z zewnętrznymi systemami.

Więcej w dokumentacji:

Samouczki:

Jeszcze więcej ?

isometric marketing pr advertising and entrepreneurship

Sprawdź całą naszą dokumentację, która znajduje się w dokumentacji użytkownika oraz w Akademii AMAGE. Wszystko dostępne na naszej stronie internetowej https://help.amage.pl.

Jeszcze potrzebujesz więcej informacji i wsparcia? Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami. Możemy zorganizować szkolenie, dostosować system do Twoich potrzeb lub pomóc w rozwiązaniu problemów. Więcej na AMAGE na zamówienie.