2023 styczeń
2023-01-02 - zdarzenia serwisowe dla klientów, protokoły serwisowe
Moduł serwisowy został rozbudowany o możliwość realizacji wsparcia dla dużych organizacji oraz zewnętrznych klientów. Poprzez włączenie opcji wdrożeniowych moduł serwisowy zostaje rozbudowany o możliwość obsługi wielu klientów oraz o protokoły serwisowe
- własności klienta
-
Własności klienta dla poszczególnych zdarzeń serwisowych pozwalają na wskazanie klienta (yay! :) ale też szeregu istotnych dla tego typu zdarzeń informacji takich jak terminy zgłoszeń, podpięcie umowy serwisowej, osoby zgłaszające i kontaktowe itp.
- protokoły serwisowe
-
Protokoły serwisowe pozwalają na dodanie do poszczególnych zdarzeń serwisowych szczegółowych protokołów z wykonania prac. System pozwala na definicję wielu protokołów dla jednego zdarzenia np. w przypadku pracy nad zgłoszeniem wymagających kilku wyjazdów. W protokole możemy zdefiniować szereg informacji niezbędnych do poprawnego rozliczenia protokołu - koszt części zamiennych, numery seryjne wymienionych urządzeń, właściwości finansowe protokołu (koszty roboczogodzin, koszty materiałów i dojazdu). Wszystko w jednym miejscu z możliwością szybkiego wygenerowania protokołu.
Funkcjonalność nie wpływa na użytkowników chcących zarządzać zdarzeniami serwisowymi w zakresie jednej organizacji i/lub nie potrzebne dla nich są protokoły serwisowe. W takich przypadkach interfejs nie posiada tych danych/informacji. |