Wstęp do przykładów
W tej sekcji znajdują się przykłady ogólne oraz nieskategoryzowane. Dokumentacja przedstawia ogólne mechanizmy i funkcje systemu oraz pokazuje, w jaki sposób wykorzystać system oraz dodatkowe urządzenia/materiały do realizacji określonych procesów biznesowych.
Dostawy i zamówienia
- Dodanie numerów seryjnych urządzeń już po zrealizowanej dostawie
-
Dokument opisuje sposób wprowadzenia numerów seryjnych do urządzeń/materiałów dostarczanych do miejsca docelowego. Procedura sprawdzenia dostawy umożliwia wprowadzenie numerów seryjnych w przypadku gdy dostawa ich nie zawierała i/lub dostawca nie zadeklarował tego w interfejsie Portalu Dostawcy.
- Utworzenie reklamacji po realizacji dostawy
-
Dokument opisuje sposób utworzenia reklamacji w dostawy, która już została sprawdzona za pomocą systemu. Taki przypadek może wystąpić wtedy, gdy realizujemy sprawdzenie dostawy, wykonujemy zdjęcia dokumentujące proces a następnie już po jej zatwierdzeniu i w trakcie analizy zdjęć odkrywamy dodatkowe usterki jakościowe dostarczonego materiału/urządzeń.
- Import dokumentów magazynowych
-
Dokument pokazuje mechanizm importu dokumentów magazynowych do systemu z zewnętrznych źródeł np. arkuszy XLS. Pozwala to na import danych do systemu, gdy posiadamy historię takich operacji wykonywaną przed uruchomieniem systemu. Możemy też za pomocą tego mechanizmu wprowadzać te dane z dowolnych źródeł i tworzyć zarówno dokumenty wewnętrznę (RW/PW) jak i zewnętrzne z zewnętrznymi kontrahentami.
- Obsługa dokumentów przez integracje
-
Dokument opisuje obsługę integracji dokumentów EDI przekazywanych przez dostawcę w kontekście zwrotów realizowanych do jego systemów. Za pomocą tego dokumentu wykonamy operacje sprawdzenia zwrotu i wprowadzimy odpowiednie korekty stanów materiałów na naszych wewnętrznych stanach magazynowych. Dokument krok po kroku opisuje wszystkie czynności wykonywane w trakcie tych integracji i operacji na magazynie.
- Integracje dokumentów - brakujący typ asortymentu
-
Dokument wskazuje sposób obsługi integracji, które wykazały brakujący asortyment w definicjach typów elementów w systemie. Taki stan nie pozwala na wprowadzenie tego dokumentu jeśli nie mamy zdefinowanego automatycznego tworzenia takich elementów i/lub dane w dokumencie EDI nie zawierają wszystkich niezbędnych danych.
- Przygotowanie i realizacja zamówienia
-
Dokument pokazuje mechanizm tworzenia zamówienia skojarzonego z wybranym zleceniem pracy. Wskazujemy kilka ścieżek generowania zamówienia w zależności od mechanizmu oraz posiadanych w systemie informacji. Pokazujemy również podstawową interakcję kontrahentów przez Portal Dostawcy.
- Import aktualizacji cennika asortymentu i poprawa zamówień z nowymi cenami
-
Dokument pokazuje przypadek, w którym wykorzystujemy mechanizm importu danych do wprowadzenia do systemu asortymentu oraz/lub aktualizacji cen asortymentu dostępnego w systemie. Następnie po aktualizacji cen umożliwiamy korektę zamówień na podstawie cen słownikowych.