Wstęp do przykładów

W tej sekcji znajdują się przykłady ogólne oraz nieskategoryzowane. Dokumentacja przedstawia ogólne mechanizmy i funkcje systemu oraz pokazuje, w jaki sposób wykorzystać system oraz dodatkowe urządzenia/materiały do realizacji określonych procesów biznesowych.

Dostawy i zamówienia

Dodanie numerów seryjnych urządzeń już po zrealizowanej dostawie

Dokument opisuje sposób wprowadzenia numerów seryjnych do urządzeń/materiałów dostarczanych do miejsca docelowego. Procedura sprawdzenia dostawy umożliwia wprowadzenie numerów seryjnych w przypadku gdy dostawa ich nie zawierała i/lub dostawca nie zadeklarował tego w interfejsie Portalu Dostawcy.

Utworzenie reklamacji po realizacji dostawy

Dokument opisuje sposób utworzenia reklamacji w dostawy, która już została sprawdzona za pomocą systemu. Taki przypadek może wystąpić wtedy, gdy realizujemy sprawdzenie dostawy, wykonujemy zdjęcia dokumentujące proces a następnie już po jej zatwierdzeniu i w trakcie analizy zdjęć odkrywamy dodatkowe usterki jakościowe dostarczonego materiału/urządzeń.

Import dokumentów magazynowych

Dokument pokazuje mechanizm importu dokumentów magazynowych do systemu z zewnętrznych źródeł np. arkuszy XLS. Pozwala to na import danych do systemu, gdy posiadamy historię takich operacji wykonywaną przed uruchomieniem systemu. Możemy też za pomocą tego mechanizmu wprowadzać te dane z dowolnych źródeł i tworzyć zarówno dokumenty wewnętrznę (RW/PW) jak i zewnętrzne z zewnętrznymi kontrahentami.

Obsługa dokumentów przez integracje

Dokument opisuje obsługę integracji dokumentów EDI przekazywanych przez dostawcę w kontekście zwrotów realizowanych do jego systemów. Za pomocą tego dokumentu wykonamy operacje sprawdzenia zwrotu i wprowadzimy odpowiednie korekty stanów materiałów na naszych wewnętrznych stanach magazynowych. Dokument krok po kroku opisuje wszystkie czynności wykonywane w trakcie tych integracji i operacji na magazynie.

Integracje dokumentów - brakujący typ asortymentu

Dokument wskazuje sposób obsługi integracji, które wykazały brakujący asortyment w definicjach typów elementów w systemie. Taki stan nie pozwala na wprowadzenie tego dokumentu jeśli nie mamy zdefinowanego automatycznego tworzenia takich elementów i/lub dane w dokumencie EDI nie zawierają wszystkich niezbędnych danych.

Przygotowanie i realizacja zamówienia

Dokument pokazuje mechanizm tworzenia zamówienia skojarzonego z wybranym zleceniem pracy. Wskazujemy kilka ścieżek generowania zamówienia w zależności od mechanizmu oraz posiadanych w systemie informacji. Pokazujemy również podstawową interakcję kontrahentów przez Portal Dostawcy.

Import aktualizacji cennika asortymentu i poprawa zamówień z nowymi cenami

Dokument pokazuje przypadek, w którym wykorzystujemy mechanizm importu danych do wprowadzenia do systemu asortymentu oraz/lub aktualizacji cen asortymentu dostępnego w systemie. Następnie po aktualizacji cen umożliwiamy korektę zamówień na podstawie cen słownikowych.