Techniczne informacje

Akademia

W systemie pomocy dostępna jest również Akademia AMAGE - osobny zestaw dokumentacji w formie samouczków, pomocy video oraz instrukcji jak wykonać określone czynności w systemie. Zachęcamy do skorzystania z niego.

Wybierz w systemie AMAGE akcję 'Akademia AMAGE' lub przejdź z widoku dokumentacji (lewy dolny róg) do Akademii za pomocą selektora tam dostępnego.

Kontakt

Odwiedź stronę internetową www.amagesystems.com w celu pobrania informacji szczegółowych o systemie AMAGE oraz skontaktować się z działem sprzedaży i dystrybucji. Strona zawiera szczegółowe informacje o funkcjonalności, dodatkowych modułach oraz umożliwia bezpośredni kontakt z producentem.

Zgłaszanie błędów

Zgłoszenie można dodać przez portal wsparcia — jest on dostępny przez stronę główną systemu. W celu zgłoszenia błędu przez email napisz do support@amagesystems.com. W emailu prosimy zawrzeć wszystkie informacje niezbędne do łatwej identyfikacji klienta, dane kontaktowe (email telefon) opis napotkanego problemu oraz sposobu powtórzenia błędu. Pracownik działu serwisu skontaktuje się zgodnie z ustaloną polityką obsługi SLA.

Dostęp do zgłaszania błędów przez email oraz przez portal wsparcia możliwy jest tylko dla klientów, którzy zostali zarejestrowani w tym systemie. Pozostali użytkownicy proszeni są o kontakt z takimi uprawnionymi osobami lub poprzez kontakt przez ogólnych formularz kontaktowy na stronie WWW.

Dostęp dla pozostałych użytkowników do systemu wsparcia (non-SLA) jest udostępniany bezpośrednio w aplikacji w menu pomocy. Wybierz akcję 'Zgłoś problem')