Zlecenia pracy
Zlecenia pracy
Po uruchomieniu w widoku głównym zostanie wyświetlona lista zleceń przypisanych do zalogowanego użytkownika. Widok ten jest domyślny, natomiast użytkownik może przełączać się pomiędzy następującymi zakładkami:
-
Dla mnie - lista zleceń pracy dla aktualnie zalogowanego użytkownika
-
Dla wydziału - lista zleceń przypisanych do wydziału zalogowanego użytkownika
-
Nadal otwarte - lista wszystkich zleceń które są nadal otwarte
Zlecenia pracy można sortować wybierając ikony w górnej części okna. Można sortować po: Nazwie zlecenia, Dacie rozpoczęcia zlecenia, Dacie oczekiwanego zakończenia zlecenia oraz po identyfikatorze obiektu. Każde zlecenie pracy można wybrać, aby wyświetlić szczegóły, poprzez menu kontekstowe dostępne przy każdym zleceniu. Wykonanie akcji specyficznych dla zleceń jest możliwe przez przycisk dodatkowy.
Widok główny zlecenia pracy
Po wybraniu zlecenia pracy zostaje wyświetlono okno główne przedstawiające podstawowe informacje na temat zlecenia pracy.
Użytkownik ma możliwość przełączania się pomiędzy następującymi zakładkami:
-
Informacja - widok podstawowych informacji dla wybranego zlecenia pracy
-
Wspólne - widok szczegółowych informacji dla wybranego zlecenia pracy
-
Inspekcje - lista Wykonań inspekcji przypisanych do wybranego zlecenia
-
Zdarzenia serwisowe - lista zdarzeń serwisowych przypisanych do wybranego zlecenia pracy
Zmiana stanu
Każde zlecenie pracy może mieć zdefiniowany stan: Nowy, Ustalony, W trakcie, Zakończony, Anulowany. Użytkownik ma możliwość zmiany stanu zlecenia za pomocą przycisku Zmień stan dostępnego w menu kontekstowym
Zmiana stanu zlecenia możliwe tylko wtedy, kiedy zlecenie pracy przypisane jest do zalogowanego użytkownika. |